بسیجیان پایگاه مسلم ابن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با اقدامات خود ثایت کردند که کار جهادی مشکلات بزرگ را حل می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۳۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی اقدامات خودجوش جوانان پایگاه مسلم ابن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود معاونت بسیج سازندگی سپاه شاهرود و فرماندهی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) پیام تقدیر و تشکری صادر کردند.
متن این پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل (ع)
ان الج‌ها باب من البواب الجنه فتحه الله الخاصه اولیائه و هو لباس التقوی و درع الله الحصینه و جنته الوثیقه
براستی که جهاد یکی از در‌های بهشت است که خداوند آن را برای اولیای خاص خود گشوده است، جهاد جامه تقوی و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست. مولا علی (ع) الغارات جلد ۲ صفحه ۴۷۴
سلام و درود به ساحت حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ درود و سلام به ارواح مطهر همه شهدا و خاصه امام عظیم الشان شهدا حضرت امام خمینی (ره) و درود سلام و تبریک به محضر همه شما عزیزان و به همه جهادگران عرصه‌های این نظام مقدس، واقعاً خاطره جهادگران و سنگرسازان بی سنگر و خدمت به محرومان را که یادگار و دوراندیشی حضرت امام (ره) بود را برای ما تداعی می‌کند، لذا بنا به فرمایش رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای همه عرصه‌های کشور به کار انقلابی و جهاد نیازمند است.
فرهنگ جهادی بایستی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود. فرهنگ به استقلال اندیشیدن و برون رفت از مشکلات و فشار‌های اقتصادی و توانمند شدن در برابر دشمنان و امید و نشاط و آینده روشن در گرو کار جهادی و فرهنگ جهاد است.
در خاتمه از تمامی شما برادران عزیز و ایثارگر و بسیجی گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج مسلم این عقیل (ع) که در عرصه و جنگ اقتصادی با جهاد و از خودگذشتگی در جهت رفع محرومیت‌های آن محله تلاش می‌کنید، نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها