رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از قطارشهری مشهد:
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وعده‌های دولت در بازدید‌های قبلی از قطار شهری مشهد عملیاتی شده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۷۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدباقر نوبخت امروز در بازدید از خط دوم قطارشهری مشهد اظهار داشت: وجود ناوگان ریلی شهری برای شهر مشهد به دلیل وجود زائران داخلی و خارجی ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: قول‌هایی که دولت در بازدید‌های قبلی از این پروژه داده بود عملیاتی شده و امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط شهرداری مشهد پروژه انجام و پس از این بازدید، اقداماتی که باید از سوی دولت انجام شود جمع‌بندی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای مشارکت در پروژه قطارشهری در قوانین بودجه سنواتی، سقفی را دولت در جهت تامین منابع از طریق مشارکت در اوراق مالی تعریف کرده است.

علیرضا رشیدیان؛ استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید با بیان این که برای تکمیل این پروژه چندین هزار میلیارد تومان به جز هزینه ارزی، اعتبار نیاز است، اظهار داشت: اجرای پروژه ناوگان درون شهری طولانی و همکاری بین دولت، شهرداری و شورای شهر با قوت برای تکمیل پروژه ادامه دارد.

قاسم تقی زاده خامسی، شهردار مشهد نیز گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که هر میزان برای قطار شهری فعالیت کنیم حمایت مالی کرده و تلاش داریم تا پایان امسال با از بهره‌برداری از ایستگاه شریعتی در خط دوم، خط یک و دوم قطارشهری را به هم متصل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها