خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود:

۱۳ آبان نماد جنبش دانشجویان آزادی خواهی، استکبارستیز و ظلم ستیز می‌باشد

یونس آبادی گفت: ۱۳ آبان یاد و خاطره دانشجویان به عنوان نماد جنبش آزادی خواهی، استکبارستیزی و ظلم ستیزی می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۷۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

مهیار یونس آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به سابقه استعماری و نفوذ گسترده آمریکا در دهه‌های منتج به انقلاب اظهار کرد: نقش غیرقابل انکار آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد نفرتی را در مردم ایجاد کرده بود که ادامه آن منجر به واقعه ۱۳ آبان شد.
وی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی، بخشی از اهداف اصلی انقلاب است افزود: نقطه عزیمت و برانگیخته شدن مردم در انقلاب همین مقابله با سلطه آمریکا بوده است.
یونس آبادی خاطر نشان کرد: استکبارستیزی بخشی از مطالبات امام خمینی (ره) و انقلابیون بوده و موجب تشدید مخالفت مردم با حکومت پهلوی نیز شده است.
وی یکی از نشانه‌های روحیه انقلابی را ادامه روحیه استکبارستیزی دانست و تاکید کرد: وفاداری به انقلاب اسلامی و مخالفت با روحیه استکبارستیزی جزو خصوصیت اصلی انقلاب می‌باشد.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود استکبارستیزی در اسلام را منافات با صلح طلبی اسلام ندانست و ادامه داد: اشاره به فرعون به عنوان نمونه واقعی تفکر استکباری و لزوم مقابله با وی در قرآن به کرات آمده است.
وی به اقدامات آمریکا از شهریور ۱۳۲۰ تا کنون اشاره کرد و گفت: حمایت از اشغال ایران توسط شوروی و انگلیس در شهریور ۱۳۲۰، کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، قربانی شدن دانشجویان ایرانی به پای معاون رئیس جمهور وقت آمریکا در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه، حمایت همه جانبه سیاسی و تسلیحاتی از حمله صدام به ایران، حمایت سیاسی و مالی از منافقین، حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی، حمایت از تروریست‌های تکفیری و کمک نظامی و تسلیحاتی به تروریست‌ها نشان دهنده خوی استکباری آمریکا می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار