مسوول بسیج دانشجویی یزد در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

نباید به "بسیج" مانند یک رقیب نگاه کرد/دولت از ظرفیت بسیج استفاده کند

راسخی با تاکید براینکه نباید به بسیج به عنوان یک رقیب نگاه کرد گفت: بسیج رقیب کسی نیست و از جنس مردم و انقلاب است و در همه مراحل این آمادگی را دارد تا به آرمان‎های انقلاب کمک کند.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۷۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

سید حسین راسخی مسوول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج به عنوان یکی از نیروهای مردمی و ارزشی است که معتقد به پایبندی به ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب و امام و رهبری است و در واقع پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است.

راسخی در ادامه این مطلب بیان داشت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در صحنه‎های مورد نیاز انقلاب همیشه در صحنه حاضر است و به عنوان یکی از بازوان توانمند انقلاب اسلامی در جامعه نقش‎آفرینی می‎کند.

مسوول بسیج دانشجویی یزد با تاکید براینکه نباید به بسیج به عنوان یک رقیب نگاه کرد گفت: بسیج رقیب کسی نیست و از جنس مردم و انقلاب است و در همه مراحل این آمادگی را دارد تا به آرمان‎های انقلاب کمک کند و این نیز از طریق کمک به دولت در مرتفع کردن موانع و مشکلات پیش‎روی کشور است.

راسخی با ذکر برخی اقدامات اجرایی بسیج در راستای کمک به دولت تاکید کرد: بسیج تا اکنون نیز منتظر خیلی از دولت‎ها نمانده و تا کنون در خیلی از صحنه‎های مورد نیاز کشور به کمک دولت آمده و در تحقق گفتمان انقلاب اقدامات مختلفی را انجام داده است، اما با این حال باز یک امر ضروری است که دولتمردان برای مرتفع کردن مشکلات موجود در جامعه از این نهاد مردمی کمک بگیرند.

ارسال نظرات