خبرهای داغ:
امام جمعه الوند گفت: عالم باید قلم داشته باشد، قلم نمایشگر علم است ، با بروز کردن کلاس ها مخالف نیستم ولی تنها این چیزها ما را عالم نمی کند جستجو در سایت ها علم نیست درست است سواد اینترنتی سواد است اما علم نیست .
کد خبر: ۸۹۴۰۶۴۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام طهماسبی در دیدار با دانش آموزان شهرستان البرز که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزارشد، اظهار کرد: شهدای دانش آموز یک سر و گردن از دیگر دانش آموزان بالاتر بودند .
وی خطاب به دانش آموزان گفت : این تلفن های همراه که امروزه در بین جوانان معضلی شده هیچ علم و هیچ سودی ندارد و تمام خانواده های ما گرفتار این معضل اند؛ کتاب و کتاب خوانی به فراموشی سپرده شده است .
طهماسبی اذعان کرد: از شما دانش آموزان می خواهم که از فضای مجازی بیرون بیایید و در فضای علم و اندیشه و فرهنگ قدم بزنید، کاش یک تحقیق می شد که تاثیر فضای مجازی در رتبه های برتر کنکور سراسری چه اندازه است تا درک کنید که مسیر موفقیت به چه صورتی است.
امام جمعه الوند تاکید کرد: دانش آموزان ما الگو بگیرید از شهدای دانش آموزی ، شهید محمد دشتگی کسی بود که با دو دست تنیس بازی می کرد و نفر دوم کشوری بود ، شهید احمد محمدی از شاگردان ممتاز مدرسه بود .
امام جمعه شهر الوند افزود : بسیج دانش آموزی بهترین جا برای دانش آموزانی است که در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و مقابل نفوذ دشمن می ایستند و از سه آیتم ایمان، قلم و شجاعت که در بسیج دانش آموزی مطرح است بهره می برند.
وی افزود : عالم باید قلم داشته باشد، قلم نمایشگر علم است ، با بروز کردن کلاس ها مخالف نیستم ولی تنها این چیزها ما را عالم نمی کند جستجو در سایت ها علم نیست درست است سواد اینترنتی سواد است اما علم نیست .
وی بیان داشت : با احتساب دانش آموزان ترک تحصیلی در زمان جنگ تعداد شهدای دانش آموزان از 70000 نفر هم بالاتر است .
وی در پایان افزود : در هشت سال دفاع مقدس همه جا شور بود ،شعور بود، عشق وایثار بود و شهید فهمیده نوجوان سیزده ساله ای که امام (ره)فرمود رهبر من است مشتی از خروارها است .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها