حسینی گفت: یکی از مطالبات رهبری در دیدار با نخبگان این بود که پیشرفت علمی باید به جریان تبدیل شود. همه مسئولان باید برای عملی شدن این کار همکاری و همفکری کنند تا پیشرف علمی به یک جریان و فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۳۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

سید اسماعیل حسینی نخبه علمی بسیجی و عضو نخبگان سازمان بسیج علمی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در مورد حمایت مسئولان از نخبگان اظهار داشت: در تمام دنیا نخبگان را باور دارند در کشور ما جوانان نخبه بسیار زیادی وجود دارد که دست کمی از جوانان خارج از کشور ندارند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت و توجه به نخبگان را عملی کنند و فقط در حد حرف باقی نگذارند. باید به جوانان نخبه اعتماد شود.

عضو نخبگان سازمان بسیج علمی کشور خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات رهبری در دیدار با نخبگان این بود که پیشرفت علمی باید به جریان تبدیل شود. همه مسئولان باید برای عملی شدن این کار همکاری و همفکری کنند تا پیشرف علمی به یک جریان و فرهنگ عمومی تبدیل شود.

حسینی تصریح کرد: باید این فرهنگ جا بیفتد که جوانان به نخبگان علمی و دانشمند تبدیل شوند و وقتی این فرهنگ سازی صورت بگیرد جهش علمی هم افزایش پیدا خواهد کرد. البته طبق فرموده مقام معظم رهبری مسئولان باید موانع را  از سر راه پیشرفت علمی بردارند تا این مسئله با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

ارسال نظرات