خبرهای داغ:
استاندار قزوین در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان فت:استاندار همه مردم استان هستم و گفتمان توسعه همه جانبه استان را پیگیری خواهم کرد
کد خبر: ۸۹۴۰۶۲۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدارجمعی از فعالان سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی در معیت داود محمدی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی که در محل استانداری برگزار شد در سخنانی بیان داشت: قزوین از ظرفیت های مناسبی در حوزه ها و بخش های مختلف برخوردار می باشد اما هنوز آنگونه که بایسته و شایسته است در سطوح ملی شناخته شده نیست.
وی افزود: در نگاه ملی قزوین را بیشتر بعنوان استان صنعتی می شناسند در صورتیکه این استان در تمامی حوزه ها و بخش ها از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار می باشد .
استاندار با اشاره به اینکه" فضای سیاسی و اجتماعی استان قزوین به گونه ای است که ممکن است در کوتاه مدت افراد را درگیر حاشیه ها بکند اما از پرداختن به حاشیه هاکه از مسائل استان است، باید دور شده و به متن که توسعه همه جانبه استان است توجه کنیم.
وی عنوان کرد:تفکر سیاسی اصلاح طلبانه دارم و در سطح کشور تابلو شفاف و شناخته شده ای در این خصوص دارم و همه به این عنوان مرا می شناشند اما هیچ وقت به هیچ باند و جریانی وابسته و محدود نشده ام بلکه با همه ارتباط دارم چون استاندار همه مردم استان هستم.
زاهدی گفت:به جای توجه به حاشیه های سیاسی به دنبال ایجاد و بسط گفتمان توسعه همه جانبه استان با همکاری و مشارکت همه نیروها، شخصیت های اثرگذار و گروه های مرجع هستم و در این راستا انتظار دارم همه به استاندار کمک کنند.
استاندار قزوین اظهار داشت:قزوین طی ۲۱ سال گذشته، هشت استاندار به خود دیده که نشان می دهد عمر خدمتی هر استاندار کمتر از 3 سال بوده و این موضوع بیانگر عدم ثبات مدیریتی و رفتن به سمت حاشیه هاست.
وی افزود:در حال بررسی و ارزیابی کارنامه مدیران هستم و هرجایی که لازم باشد نسبت به تغییرات مدیریتی اقدام خواهیم کرد.
زاهدی تصریح کرد:استفاده از ظرفیت جوانان به یک شعار در جامعه تبدیل شده و در استان قزوین باید به مسائل اشتغال جوانان و نشاط اجتماعی بیش از گذشته توجه شود تا شاهد افسردگی در بین اقشار و گروه های مختلف اجتماعی نباشیم.
استاندار قزوین با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به حوزه امور زنان اظهار داشت:مشارکت زنان در مدیریت از مطالبات بحق جامعه است که توسط زنان نخبه مطرح و پیگیری می شود امانباید از مسائل عامه زنان که در متن جامعه زندگی می کنند و به این جلسات و نشست ها دسترسی ندارند غفلت کرد.
وی در ادامه از آب، حمل و نقل و راه، باغستان سنتی،توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و بعنوان مسائل و موضوعاتی که بیشتر گریبانگیر استان هستند و اذا باید بیشتر به آنها توجه کرد،نام برد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها