مسئول بسیج مداحان آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:
بخت شکوهی گفت: پیاده روی اربعین با رقه هایی از صبح ظهور در جهان و نشان دهنده اوج همدلی و ایمان و ارادت عاشقان سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۲۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

محسن بخت شکوهی مسئول بسیج مداحان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر زیارت امام حسین (ع) به خصوص در روز اربعین و با پای پیاده  گفت: پیاده روی اربعین با رقه هایی از صبح ظهور در جهان است.

وی افزود: زیارت امام حسین (ع) در دین ما بسیار سفارش شده و هر چقد ر از آثار و برکات آن بگوییم کم است ولی زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین با بقیه اوقات تفاوت دارد که اگر با پیاده روی به سوی آن حضرت همراه شود قطعا بی بدیل خواهد بود. این پیاده روی که هر سال هم با شکوه بیشتری برگزار می شود نشان دهنده اوج همدلی و ایمان و ارادت عاشقان سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است.

مسئول بسیج مداحان آذربایجان شرقی گفت: پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا مقدمه ظهور امام عصر (عج) است و هر چقدر ما و زائران این مسیر آماده تر قدم برداریم به ظهور نزدیک تر می شویم از نشانه های این همایش عظیم میلیونی این است که همه با هم یکدل و یک هدف به سمت معشوق می روند و در این راه همه به هم کمک می کنند و فقط رضایت خدا را د رنظر دارند.

 

ارسال نظرات