خبرهای داغ:
سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور اعضاء کارگروه و و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۱۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین کارگر، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین با تاکید بر ضرورت پیگیری اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری، دستور کار این جلسه را بررسی پیشرفت اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری و بررسی برخی مسایل کاری کارکنان اداره کل عنوان کرد.
حسین کارگر با اشاره به شمول ابعاد استراتژیک و عملیاتی برنامه جامع اصلاح نظام اداری گفت: این برنامه در جهت تحقق نقشه راه اصلاح نظام اداری بوده و در این اداره کل، از تجربیات همکاران و اسناد بالادستی در این راستا استفاده شده است؛ به طوری که برای هر شاخص برنامه و اقدامات اجرایی ارائه شده است.
وی با تشریح بخش اول برنامه جامع، مهندسی نقش و ساختار دولت؛ بخش سوم، مدیریت سرمایه انسانی و بخش چهارم؛ خدمات عمومی در فضای رقابتی، در خصوص شاخص ها و پیشرفت بخش های یادشده، توضیحاتی ارائه کرد.
این مقام مسئول با تشریح بخش دوم برنامه جامع، یعنی توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری به شاخص های مربوطه، اقدامات انجام شده یا در حال انجام جهت تحقق این اهداف اشاره کرد. وی افزود: طبق سند راهبردی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور 11 فرایند، نظیر توسعه سامانه الکترونیکی کردن اوراق بهادار دولتی و توسعه سیستم های نظارت بر اجرای بودجه، تا سال 1396 در سطح این اداره کل اصلاح خواهد شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود درباره بخش پنجم برنامه جامع، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری؛ و بخش ششم برنامه جامع، مدیریت عملکرد؛ و نیز شاخص ها و سوابق اجرایی این برنامه ها مطالبی اظهار داشت.
در پایان ، مرضیه بحرکاظمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در کارگروه توسعه مدیریت، با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن برنامه ها، گفت: تدوین و ارسال ایده های برجسته به مرکز می تواند بسترساز اجرا و اثربخشی آنها باشد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها