مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه دهلران:
فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات محرم در شهر موسیان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۰۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، "سرهنگ پاسدار علی آبدونی" فرمانده  سپاه ناحیه دهلران درگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز عملیات غرور آفرین محرم، اظهار کرد: برای اجرای باشکوه عملیات غرور آفرین محرم تمام تلاش خود را می کنیم.

وی افزود: عملیات غرور آفرین محرم نقطه عطفی در تاریخ دهلران و 8 سال دفاع مقدس است و عظمت و بزرگی این عملیات و جانفشانی های رزمندگان، شهدا و بویژه شهدای عملیات محرم وظیفه  مارا در تکریم و بزرگداشت این عملیات مهم سنگین می کند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: عملیات محرم یک عملیات مشترک بین سپاه وارتش بود که در تاریخ 10 آبان 61 در سه مرحله با رمز "یازینب" در منطقه عملیاتی دهلران و موسیان آغاز شد که در این عملیات لشکرهای نجف اشرف، علی بن ابی طالب، 25 کربلا و امام حسین(ع) سپاه پاسداران حضور داشتند.

وی تصریح کرد: از مهمترین دستاوردهای عملیات غرور آفرین محرم، آزاد سازی ارتفاعات حمرین، آزادسازی منابع نفتی موسیان، اسارت 3هزار نفر از نیروهای دشمن، آزاد سازی 500 کلیومتر از خاک میهن اسلامی و همچنین خارج شدن دهلران و موسیان از زیر دید تیر دشمن می شود اشاره کرد.

آبدونی بیان نمود: امسال هم مثل سال های گذشته برنامه گرامیداشت عملیات محرم با حضور مردم شهید پرور دهلران و موسیان در آبان ماه برگزار می شود به همین دلیل  لازم است که به ابعاد و چگونگی این عملیات بزرگ و مهم پرداخته شود تا رشادت ها، دلیرها و ایثار رزمندگان و شهدا و همچنین مردم شهید پرور دهلران وگردان 505 محرم برای نسل جوان جامعه بازگو شود.

وی تصریح کرد: این مراسم در تاریخ 12 آبان ساعت 9 صبح و با حضور مهمانان استانی و کشوری و همچنین پخش این برنامه از سیمای مرکز استان، در دژ مقاومتی شهر موسیان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران عنوان کرد: از عموم مردم همیشه در صحنه و با بصیرت دهلران، موسیان و دشت عباس دعوت می شود که در این مراسم شرکت فرمایند.

 

ارسال نظرات