کارگاه یک روزه آموزش پایه مربیگری ویژه بانوان به میزبانی هیئت وزنه برداری زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۰۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کمیته مربیان استان و مدرس این کارگاه گفت: کارگاه آموزشی پایه مربیگری وزنه برداری ویژه بانوان با حضور فعالین این رشته ورزشی به میزبانی سالن شهید رجایی زنجان زیر نظر هیئت وزنه برداری استان برگزار گردید .

علی نصرتی افزود: در این دوره آموزشی نحوه صحیح نرمش کردن، اجرای تاکتیک ها، استعداد یابی، بدنسازی و نحوه صحیح گزینش ورزشکاران مستعد به حاضرین آموزش داده شد .

وی به حضور ورزشکاران علاقه‌مند در این کارگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با آموزش همزمان مربیان و ورزشکاران زنجانی امکان مشاهده مراحل پیشرفت یک ورزشکار را برای مربیان فراهم آوردیم تا به درک مناسبی از مباحث آموزش داده شده برسند .

مسئول کمیته مربیان هیئت وزنه برداری استان زنجان با اشاره به هدف برگزاری این کارگاه تصریح کرد: با توجه به آغاز فعالیت بانوان در این رشته ورزشی، هیئت وزنه‌برداری زنجان در نظر دارد با آموزش مربیان زنجانی نسبت به شناسایی و دعوت به تمرین نونهالان مستعد اقدام نمایند ، تا با آموزش علمی این رشته ورزشی به ورزشکاران مستعد گامی بلند برای جاودان کردن  نام وزنه برداری زنجان  برداریم .

نصرتی وجود برنامه های علمی و به روز فنی را لازمه پیشرفت در این رشته ورزشی دانست و خاطرنشان ساخت: تمامی برنامه های فنی هیئت مختص این مجموعه طراحی شده و از هیچ مربی و استانی الگوبرداری نمی‌کنیم زیرا به گفته اکثر کارشناسان وزنه برداری زنجان به جایگاهی رسیده که می تواند  الگوی مناسبی برای سایر استان‌های کشور باشد .

 

ارسال نظرات