خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مریانج با اشاره به مقاومت نسل جوان ایران در دفاع از اسلام گفت: هدف نهایی دشمنان، ام‌القری اسلامی است و سوریه و عراق بهانه است که جوانان شجاع و بصیر ایران آن‌جا نیز در برابر دشمن ایستاده و آن را شکست داده‌‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۹۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

هدف نهایی دشمنان ام‌القری اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام یوسف روحانی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر مریانج با بیان اینکه عصبانیت امروز رئیس جمهور دیوانه آمریکا، ناشی از شکست‌های پی در پی در منطقه است، بیان داشت: دشمنان باوجود تلاش‌های فراوان، شکست خورده و آبرو از دست داده‌اند و از قضیه تنباکو در زمان قاجار تاکنون دشمن هر بار با روشی جدید به دشمنی خود بر ضد ملت ایران ادامه داده، اما مردم ما همواره در برابر زورگویان و حرامیان مقاومت کرده‌اند.

وی با اشاره به مقاومت نسل جوان ایران در دفاع از اسلام اظهار داشت: هدف نهایی دشمنان، ام‌القری اسلامی است و سوریه و عراق بهانه است که جوانان شجاع و بصیر ایران آن‌جا نیز در برابر دشمن ایستاده و آن را شکست داده‌‌اند.

امام جمعه شهر مریانج تصریح کرد: امروز نیز قدرت دفاعی و موشکی ایران را بهانه قرار داده و به دنبال متوقف کردن آن هستند، اما نظام جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اهمیت نمی‌دهد و اگر هر خطری، انقلاب را تهدیدی کند پرشورتر و غیرتمند از پیش ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: علنی شدن دادگاه مفسدان اقتصادی، مصوبه خوبی است چراکه این افراد به یک ملت ضربه زده و باید اقدامات قانونی برای مقابله با آن‌ها انجام شود.

روحانی بیان کرد: امروز مردم دچار بیکاری، رکود و گرانی هستند و مسئولان باید با وضع مصوبات و قوانین مناسب برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

وی درباره شهر مریانج نیز گفت: این شهر دارالمؤمنین است که باوجود جمعیت اندک، آوازه فعالیت‌های مذهبی و  تأثیرگذاری آن‌ها در انقلاب اسلامی همه جا پیچیده است.

در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، حجت‌الاسلام روحانی به مدت 3 سال به‌عنوان امام جمعه شهر مریانج منصوب شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات