معاون توسعه مردمی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی:
معاون توسعه مردمی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: پنج میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان صدقه در شش‌ماهه نخست سال جاری در استان آذربایجان شرقی جمع‌آوری‌شده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۸۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیرشبان شبستری، با اعلام اینکه پنج میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان صدقه در شش‌ماهه نخست سال جاری در استان آذربایجان شرقی جمع‌آوری‌شده است، اظهار داشت: صدقات جمع‌آوری‌شده در شش‌ماهه نخست امسال در استان آذربایجان شرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه مردم استان آذربایجان‌شرقی در شش‌ ماهه نخست سال گذشته پنج میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، افزود: صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.

شبان شبستری با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری شده در همان محل و برای رفع مشکلات نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۶۲ هزار صندوق صدقه توزیع و پنج هزار صندوق نیز ساماندهی شده است.

وی با قدردانی از کمک مردم و خیران به نیازمندان، افزود: ۳۹۲ هزار خانوار در استان مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کنند.

شبان بابیان اینکه ضریب نفوذ صندوق‌های کوچک صدقات در استان آذربایجان شرقی ۳۶ درصد است، اضافه کرد: شش هزار و ۶۷۲ صندوق متوسط و ۱۰ هزار و ۴۸۸ صندوق بزرگ در سطح معابر استان آذربایجان شرقی وجود دارد.

وی ادامه داد: طرح هر خانه مهر، یک صندوق مهربانی را باهدف گسترش صندوق‌های صدقات خانگی اجرا می‌کند و مردم خیر استان برای دریافت صندوق صدقات خانگی عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۲۷۴ ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها