فاطمه میرزایی با بیان اینکه  با توجه به اینکه میزان محرومیت در استان سیستان و بلوچستان روند صعودی داشته است افزود: خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) متناسب با جمعیت مناطق رو به افزایش است
کد خبر: ۸۹۴۰۴۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

فاطمه میرزایی یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مسوولان توسعه صنعتی را در مناطق محروم بلاخص در استان سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه  با توجه به اینکه میزان محرومیت در استان سیستان و بلوچستان روند صعودی داشته است افزود: خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) متناسب با جمعیت مناطق رو به افزایش است از اینرو ضروری است تا صنعتی شدن در مناطق محروم به صورت معناداری از سوی دولتمردان شکل بگیرد.

این فرمانده بسیجی در ادامه افزود: صنعتی شدن می تواند راهکارهای مناسب برای از بین بردن فقر و محرومیت امری ضروری است از اینرو سرمایه گذاری در بخش های مختلف و مناطق محروم باید به طور هماهنگ و همزمان ایجاد شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای منابع تولیدی لازم است از اینرو مشارکت فعال دولت در سرمایه گذاری صنعتی نقش موثری در محرومیت زدایی دارد.

ارسال نظرات