یکی از فرماندهان بسیجی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»:

توجه به مشکلات مناطق محروم باید اولویت مسئولان باشد

فاطمه میرزایی گفت: توجه به مشکلات توسعه مناطق محروم باید مورد بررسی قرار بگیرد ،دولتمردان باید مناطق محروم را به طور دقیق شناسایی کنند.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۸۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

فاطمه میرزایی یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان سیب و سوران واقع در استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با افزایش تفاوت منطقه ای بالاخص در مناطق محروم، حرکت جمعیت و سرمایه به سمت قطب های پرجاذبه  می رود.

وی با بیان اینکه  توجه به مشکلات مناطق محروم باید مورد بررسی قرار بگیرد افزود: دولتمردان باید مناطق محروم را به طور دقیق شناسایی کنند.

این فرمانده بسیجی در ادامه افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم در برنامه های اقتصاد – اجتماعی پس از انقلاب کاهش محرومیت و رفع نابرابری بین مناطق مختلف بوده است لذا باید تعادل های منطقه ای از سوی مسوولان به شکل صحح شکل بگیرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان باید زیربنای علمی و منطقی برای سیاستگذاری توسعه ای شکل بگیرد این در حالی است که متاسفانه ارزیابی جامعی پیرامون وضعیت موجود مناطق محروم و چگونگی توسعه در مناطق محروم وجود ندارد لذا ضروری است شاخص های مختلف اقتصادیْ اجتماعی و محیطی شکل بگیرد.

ارسال نظرات