فاطمه میرزایی گفت: نابرابری اقتصادی ، تهدیدی جدی برای توسعه متعادل و متوازن مناطق  محروم است و به وحدت و یکپارچگی ملی آسیب می زند.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۷۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
نابرابری اقتصادی ، تهدیدی جدی برای توسعه متعادل و متوازن مناطق  محروم است

فاطمه میرزایی یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان سیب و سوران واقع در استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نابرابری اقتصادی ، تهدیدی جدی برای توسعه متعادل و متوازن مناطق  محروم است و به وحدت و یکپارچگی ملی آسیب می زند.

وی با بیان اینکه  مردم محروم مورد توجه مسوولان قرار ندارند افزود: متاسفانه مردمی که در مناطق حاشیه ای و محروم زندگی می کنند معمولا از کانون توجه برنامه ها و سیاستگذاری های توسعه ای دور هستند و همین امر سبب می شود سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق کاهش چشمگیری داشته باشد.

این فرمانده بسیجی در ادامه افزود: این طبیعی است که خدمات عمومی و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی وضعیت نامناسبی را در مناطق محروم ایجاد کرده است که مدیریت بهینه در مناطق محروم امری ضروری از سوی دولتمردان است تا بتواند نقش عمده ای را در ایجاد درآمد و تولید ملی ایفا کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان شاهد هستیم که مشکلات جدی نظیر مهاجرت از مناطق محروم به نواحی برخوردار و توسعه یافته تر صورت بگیرد که نابرابری های موجود با نرخ نگران کننده ای در حال افزایش است.

ارسال نظرات