رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گفت: این نمایشگاه فرصتی برای انتقال پیام‌های سلامتی به مردم است.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۷۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی افزود: فضاها و برنامه های فرهنگی بهترین فرصت را برای انتقال پیام ها ایجاد می کنند و ما نیز با توجه به این استقبال خوب، از نمایشگاه کتاب به عنوان فرصتی برای انتقال پیام های سلامتی بهره می گیریم.

صومی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی در توسعه سلامت جامعه خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که حتی در مدت کوتاه نمایشگاه هم که شده افراد از طریق کمپین سلامت روان شادی را تجربه کنند.

صومی سلامت روان را یکی از مهم ترین نیازهای جامعه برشمرد و گفت: یکی از مواردی که به شدت در پی آن هستیم بحث سلامت روان جامعه است.

وی افزود:‌ همزمان با توسعه جوامع سلامت روان افراد مورد تهدید قرار گرفته به همین دلیل کمپینی راه اندازی شده و دوستان ما هر سال سعی می کنند به موضوعی در سلامت روان پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: هرچند در سالهای اخیر به خاطر فضاهای مجازی کتاب کمتر مطالعه می شود و بیشتر مطالب از طریق امکانات الکترونیکی منتقل می شود اما خود حضور در نمایشگاه برای من لذت بخش است چراکه اینجا جایی است که تمام لحظاتی که در آن صرف می کنیم مفید است.

 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات تبریز با حضور بیش از ١٠٠٠ ناشر داخلی و ١٢٥ ناشر خارجی و ٦٠ رسانه از ساعت ١٠ الی ٢٠ روزهای دوم تا هفتم آبان ماه در مکان نمایشگاه بین‌المللی تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها