مبلغ فرهنگی سپاه ناحیه طارم:

آدمهای مؤثر انسانهایی با برنامه هستند که می توانند بر دشمن هم تأثیرگذار باشند

هیچ انسانی بدون داشتن برنامه به مقصد نخواهد رسید بنابراین آدمهای مؤثر انسانهایی با برنامه هستند که می توانند بر دشمن هم تأثیرگذار باشند.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۳۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مبلغ فرهنگی سپاه ناحیه طارم در جلسه شورای جهاد فرهنگی سپاه ناحیه طارم هدف از اجرای این برنامه را هویت ملی، استقلال فرهنگی از دیدگاه امام راحل و رهبر انقلاب و شهید مطهری عنوان کرد و گفت: انسانها اگر خوب تربیت شوند تمام مسائل حل خواهد شد بنابراین انسانها بر اساس آنچه که ما هستیم تربیت می شوند نه بر اساس انچه که ما می خواهیم.

حجت الإسلام نقی محمدی مبلغ دین مساجد را منشأء اصلی انقلاب دانست و افزود: مساجد سنگر و محل تبادل بحث های علمی و فرهنگی است باید این سنگرها حفظ شود.

وی با اشاره راه موفقیت هر فرد و جامعه را داشتن برنامه سازنده دانست و اظهار داشت: هیچ انسانی بدون داشتن برنامه به مقصد نخواهد رسید بنابراین آدمهای مؤثر انسانهایی با برنامه هستند که می توانند بر دشمن هم تأثیرگذار باشند.

مبلغ فرهنگی سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: تربیت در سایه سه عنصر مسجد، خانه و مدرسه شکل می گیرد در سایه این عناصر هویت علمی و فرهنگی محقق شده و می توان فرزندان خوب و شایسته تحویل جامعه داد.

حجت الإسلام محمدی اظهار داشت: احیاء کردن مساجد یکی از برنامه های سپاه و بسیج است و با اجرای این برنامه ها می توان مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد.

گفتنی است، جلسه شورای جهاد فرهنگی سپاه ناحیه طارم با حضور مبلغین فرهنگی و کارکنان سپاه ناحیه طارم در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

 

ارسال نظرات