رشد جامعه نیازمند تربیت انسان‌های رشد یافته است، لذا نمی‌شود دنبال رشد جامعه بود ولی به لحاظ اقدام عملی فردگرایانه عمل شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۰۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  معاون اقتصادی رئیس‌جمهور همایش زنجانی‌های مقیم مرکز خیران مهرانه را افرادی مخلص دانست و گفت: حضور در جمع این خیران، احساس افتخاری به انسان می‌‎دهد که ناشی از تعلق خاطر به این قشر است

محمد نهاوندیان با اشاره به اینکه مهرانه در حال حاضر ادعای ارائه خدمات در سطح ملی را دارد، افزود: این انجمن افق جهانی هم برای خود ترسیم کرده است که ناشی از رشد شخصیتی بانیان مهرانه است.

وی با تاکید بر الزام رشد همگانی، اظهار داشت: رشد اقتصادی لازمه انجام کار در مهرانه است اما باید متوجه بود که همه رشد، اقتصادی است، کما اینکه در اسلام رشد به معنای ارتقای همه جوانب زندگی است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تاکید کرد: رشد جامعه نیازمند تربیت انسان‌های رشد یافته است، لذا نمی‌شود دنبال رشد جامعه بود ولی به لحاظ اقدام عملی فردگرایانه عمل شود.

همچنین پروفسور یوسف ثبوتی در این همایش با اشاره به سال‌های سابقه زندگی خود در شهر زنجان اقدام به تشریح روند توسعه این شهر کرد.

شایان ذکر است، همایش زنجانی‌های مقیم مرکز با حضور جمع کثیری از خیران  و مسؤولان ارشد استان برگزار شد.

گفتنی است، همایش زنجانی‌های مقیم مرکز با حضور جمع کثیری از خیران  و مسؤولان ارشد استان برگزار شد.

ارسال نظرات