مسئول بسج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد

اعزام بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول بسج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در مرحله اول این اعزام ها 2300 نفر به غیر از عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۵۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز و تبیین ایثارگری و فداکاری شجاعت قشر دانش‌آموزی برای نسل جوان انقلاب اسلامی است.

وی برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل در سطح نواحی بسیج استان را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: این رزمایش ضمن اینکه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود به شکل نمادین در شهرستان اراک در مدارس «قائم» و «علامه حلی» برگزار خواهد شد.

مسئول بسج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا از جمله شهید «احمدرضا عباسی» از شهدای شاخص سال 92 از جمله برنامه‌های اجرایی برای دومین روز از این هفته است.

سرهنگ پاسدار امینی با اشاره به برگزاری اختتامیه طرح هجرت دانش‌آموزی به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص این هفته گفت: یکی از اقدامات بسیج دانش‌آموزی طرح هجرت است که در این طرح اقدامات عمرانی بسیاری با دستان کوچک دانش‌آموزان بسیجی در راستای سازندگی و آبادانی رقم می‌خورد.

وی افزود: اختتامیه این طرح با هدف تقدیر و تجلیل از دانش‌آموزانی که ایام فراغت خود را با حضور در این طرح و کمک به عرصه سازندگی به پایان رساندند، برگزار می‌شود. امسال در این طرح بیش از 60 هزار متر مربع توسط دانش‌آموزان رنگ آمیزی شد.

مسئول بسج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در طرح هجرت نیز حضور خواهران به خاطر شرایط کمتر از برداران است امسال براساس برنامه ریزی بسیج جامعه زنان و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، دوخت لباس فرم مدارس با حضور خواهران بسیجی انجام شد و 600 دست لباس فرم مدارس دوخته و در اختیار خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند استان به شکل رایگان یا با تخفیف ویژه قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار امینی گفت: اعزام اردوهای راهیان نور در این هفته نیز براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام می‌شود. صبح امروز 5 دستگاه اتوبوس از زائران دانش‌آموز بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در روز 8 آبان ماه نیز اعزام آخرین کاروان اعزامی از مرحله اول  راهیان نور برادران را از اراک را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دختر از 22 آبان‌ماه خبر داد و گفت: امسال سهیمه استان مرکزی در بخش راهیان نور جنوب 8200 دانش‌آموز است که در مرحله اول این اعزام ها 2300 نفر به غیر از عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات