جانشین فرمانده سپاه کردستان در امر بسیج گفت: ۲۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۰۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان بهزادی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: دانش‌آموزان قشر عظیمی از جامعه هستند و در طول با برکت نظام اسلامی هزینه‌های زیادی برای بقای نظام داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای انقلاب اسلامی از قشر دانش‌آموز هستند، افزود: ایران اسلامی ۳۶ هزار دانش‌آموز را فدای نظام اسلامی کرده که از این تعداد ۴۱۴ شهید آن مربوط به استان کردستان است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امر بسیج، تصریح کرد: وقتی امام (ره) از شهید فهمیده به عنوان یک رهبر نام می‌برد و مقام معظم رهبری نیز تشکل دانش‌آموزی را تشکل امین می‌داند بنابراین لازم است که برای این قشر هزینه شود و مورد توجه قرار گیرند.

بهزادی یادآور شد: امروز که جهان دشمنی خود را با سپاه و بسیج علنی کرده لازم است دانش‌آموزان در طول هفته بسیج دانش‌آموزی در مراسمات مختلف پاسخ محکمی به این دشمنی‌ها بدهند.

وی ابراز داشت: در طول هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی در سطح استان کردستان برگزار می‌شود که ۲۰ عنوان از این برنامه‌ها شاخص هستند.

نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه این نشست از بسیج به عنوان یکی از از بازوان اصلی آموزش پرورش نام برد و افزود:بسیج یک نهاد یا یک ارگان دولتی نیست بلکه یک حرکت ویک نهاد مردمی است.

وی به برنامه نمادین با حضور تمام مسئولین در یکی از مدارس استان اشاره کرد و اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور، برنامه‌های جهادی و سازندگی، مراسمات ویژه یادواره شهدای دانش آموز، دیدار دانش آموزان با نماینده، ولی فقه و نمایشگاه‌های مربوط را از برنامه‌های اجرای در این هفته نام برد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات