رسانه ملی یکی از فرصت‌های انقلاب اسلامی و به مثابه دانشگاهی عمومی به شمار می‌رود

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رسانه ملی قطعا یکی از فرصت‌های انقلاب اسلامی و به مثابه دانشگاهی عمومی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۸۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی حمدرضا مهدوی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

با بیان اینکه رسانه ملی قطعا یکی از فرصت‌های انقلاب اسلامی و به مثابه دانشگاهی عمومی به شمار می‌رود، گفت: این مجموعه و مدیران آن در طول حیات پسا انقلاب اسلامی همواره مورد تهاجم دولت‌های استکباری و عوامل نفوذ در کشور بوده است. این موضوع نشان دهنده عمق تاثیرگذاری و اهمیت این سازمان است.

وی افزود: این مجموعه همیشه دچار افت و خیزهایی در سیاستگذاری‌هایش بوده که از طرف مدیران ارشد و میانی آن و برخی از عوامل دیگر اعمال شده است که شاید تامین بودجه سازمان توسط دولت‌های مستقر یکی از اهم این مصادیق بوده که مسبب این تغییر جهت‌هاست.

 مهدوی ادامه داد: این روزها خبرهای خوبی از سازمان نداریم. از تبلیغات محصولات تحت حمایت یونیلور و شرکت‌های چند ملیتی و چندگانه پردازی به موضوعاتی مثل مصرف گرایی و فرهنگ تجمل‌های وارداتی ازسوی نظام امپریالیستی رسانه‌های معاند، تا اما و اگرهای تبیین فضای سیاسی فتنه و نقش برخی از اقایان در این انحراف و سقوط تاریخی.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: این جایگاه انفعال از سوی رسانه در شان و منزلت گفتمان انقلاب اسلامی نیست. توقع می‌رود در هنگامه‌ای که دشمن و بوق‌های رسانه‌ای اش که مدام بر طبل جهانی سازی و مک دونالیزاسیون و انحراف و تقطیع انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) می‌کوبند مدیران رسانه ملی نگاهی دوباره به راهبردهای کلان بیاندازند. معتقدیم متن انتصاب رئیس سازمان که توسط رهبری معظم_حفظه الله_  نگاشته شده است  قطعا بهترین درمان برای این دست آشفتگی‌ها و ولنگاری‌ها است.

مهدوی گفت: در این میان نخبگان و دانشجویان همواره با احساس تکلیف در جایگاه‌های اجتماعی از منظرگاه  امر به معروف و نهی از منکر، مدیران را هشیار و مطلع ساخته و نگرانی خود را از این قبیل کژکاردها و بی دقتی‌های غیر قابل جبران  تا انحرافات گسترده و بنیادی اعلام کرده است.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: در این راستا و تفصیل کارشناسانه تک تک این موارد و دغدغه‌های نخبگان فرهنگی بارها اقدام به ملاقات و دیدار مسئولان رسانه ملی کرده‌ایم اما تا کنون موافقت و پیگیری از سوی سازمان انجام نگرفته است. جریانات دانشجویی همواره پیگیر مطالبات امامین انقلاب از دستگاه‌های فرهنگی کشور هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار