خبرهای داغ:
برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار این هفته در جوار گلزار شهدای شهر دستگرد برخوار با حضور پایوران و نیروهای وظیفه همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاضل برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۵۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار این هفته در جوار گلزار شهدای شهر دستگرد برخوار با حضور پایوران و نیروهای وظیفه همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فاضل برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام فاضل گفت: از زمانی که خداوند آدم و شیطان را  خلق کرد نفوذ بوده و یکی از عواملی که غالبا افراد را دچار لغزش می کند پست و مقام و شهوت است

این سخنران بیان کرد: مال به معنای واقعی بد نیست دل بستن به مال بد است. زبیر سیف الاسلام و در رکاب پیامبر بود ولی زمانی که امیرالمومنین علی(ع) حاکم شدند گفت حق ما را از بیت المال بده حضرت فرمودند حق شما مثل بقیه است.

وی افزود:در قرآن مال و فرزند را گفته در معرض امتحان انسان هستند. در زمان امام زین العابدین(ع) عبدالملک مروان دائم در مسجد بود زمانی که پدرش کشته شد قرآن را بست و گفت این زمان فراق من و قرآن است و حاکم و جانی شدو بدست حجاج بن یوسف کشته های زیادی صورت گرفت.

حجت الاسلام فاضل گفت:در مقابل لغزش ها ادواردو آنیلی مسیحی در ایتالیا که پدرش سرمایه زیادی داشت در کتابخانه در حال مطالعه بود که قرآن را دید و با خواندن قرآن سرگذشتش عوض شد. دیر آمد ولی خوب ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها