خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه گروه های جهادی به سه دسته ویژه، فعال و عادی تقسیم بندی خواهند شد، گفت: باید خدمت رسانی همراه با تقویت ارزشهای اسلامی در گروه های جهای باشد.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۵۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی در جمع جهادگران اردوهای جهادی در سالن غدیر بیرجند اظهارداشت: پس از سال ۱۳۷۹ و تاکید و حمایت رهبر معظم انقلاب ازاردوهای جهادی برای خدمت رسانی به محرومین و همراهی کردن دستگاه های اجرایی با حضور جوانان و برای اعزام به مناطق محروم و همراهی دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به دستور العمل اعتلای بسیج سازندگی گفت: پس از روی کار آمدن سردار غیب پرور مسئول بسیج مستضعفین کشور بر اعتلای بسیج و کیفیت بخشی برنامه های بسیج توسط رده های مقاومت بسیج و گروه های جهادی تاکید شد که در این خصوص جلسات مختلفی نیز برگزار گردید.

 

وی باتاکید براینکه مردم و مسئولین در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی تلاش کنند، ادامه داد: ایجاد صندوق های قرض الحسنه، گشت های محله محور در دستور کار بسیج قرار دارد.

فلاحی با اشاره به افزایش گروه های جهادی در سطح شهر بیرجندگفت، سامان بخشیدن گروه های جهادی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه جهاد یکی از راه های رسیدن به خدا است، عنوان کرد: خدمت به مردم جهاد است و جهادگران با اخلاص در فضای خدمت به خلق سیر می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند متذکر شد: امام خمینی(ره) توجه به محرومین را همیشه تاکید کرده اند و توجه به محرومین یکی از اصلی ترین هدف های انقلاب اسلامی است .

فلاحی ادامه داد: باید خدمت را در روحیه بسیجی ببینیم وجهادگران ما باید با روحیه جهادی از شهید حججی الگو بگیرند زیرا این شهید برای حفاظت از انقلاب اسلامی وعزت اسلام جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی به سه دسته ویژه، فعال و عادی تقسیم بندی خواهند شد، افزود: جمعیت گروه های جهادی ویژه بالاتر از ۵۰ نفروحضور متوالی در منطقه از سه تا پنج سال  است.

فلاحی ادامه داد: گروه های فعال بالاتر از۳۰جمعیت و حضور۲مرتبه در اردوهای جهادی و گروه های عادی به صورت غیر متمرکز هستند و جمعیت آنها زیر ۳۰نفر می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه همه اقشار مختلف بسیج در اردوههای جهادی نقش سازنده ایی دارند، افزود:خدمت رسانی همراه باتقویت ارزشهای اسلامی در گروه های جهای باید باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها