مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:
بوشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: علم کردن مناسبتهای جعلی چون روز کورش سیاست استکبار جهانی در راستای مقابله با اسلام و سایر ادیان الهی است.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۱۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: تفکری امروز به دنبال ایجاد روزی در تاریخ ایران به نام کورش است که اگر مستندی در تاریخ نه تنها ایران بلکه جهان برای آن وجود داشت به طور قطع به نام یک ایرانی رقم نمی خورد چرا که با وجود شخصیتهای بزرگ و علمی در دنیای استکبار و غرب هرگز این مهم مورد اهمیت واقع نمی شد.

وی افزود: منافقین کور دل و سلطنت طلب ها در تاریخ ایران اسلامی روزی بهاییت رادر مقابل اسلام و تشیع قرار دادند و امروز نمیز با پرداختن به مناسبت جعلی روز کورش می خواهند فرهنگ غنی و متمدن ایرانی که با اسلام عجین شده است را در مقابل اسلام و تشییع قرار دهند.

دشتی حسینی ابراز داشت: مردمان ایران اسلامی اگر به نیک مردی چون نبی مکرم اسلام و جانشین آن بزرگوار امیر مومنان امام علی(ع) گرایش پیدا کردند چون این عزیزان الگوی کردار، گفتار و پندار نیک بودند و این خود به عنوان یک باور عمیق در وجود فرد فرد ایرانی ها رسوخ پیدا کرد.

وی اضافه کرد: اگر تشییع به عنوان مذهب اکثرین مردم ایران شناخته شده است به دلیل باور مردم ایران اسلامی کردار و گفتار نیک را در سیره عملی پیامبر رحمت(ص) و مولای متقیان امام علی(ع) دیدند و آنها را به عنوان اسوه خود قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان تصریح کرد: بر همین اساس چون جانشین ولایت و نبوت که حضرت ولی عصر(عج) هستند تا هنوز نیز وجود دارند همچنان مردم ایران اسلامی بر آیین اسلام باقی بوده و خواهند بود.

وی تاکید کرد: نبی مکرم اسلام نیز در احادیث و سخنانی ایرانیان را مورد توجه خود قرار دادند و در جایی و در مدح مردم ایران فرمودند که اگر علم در ثریا باشد ملتی از پارس به آن دست خواهند یافت که این خود به هوش و زکاوت ایرانیان اشاره دارد.

ارسال نظرات