خبرهای داغ:
دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان خبر داد

حضور 850 نفر در مسابقات قرآن و عترت سپاه ناحیه همدان

دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان از حضور 850 نفر در مسابقات قرآن و عترت سپاه ناحیه همدان خبر داد و گفت: در هفته بسیج از نفرات برتر مراحل برگزار شده این دوره از مسابقات تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۷۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

حضور 850 نفر در مسابقات قرآن و عترت سپاه ناحیه همدانحجت‌الاسلام یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اظهار داشت: مسابقات قرآن و عترت با حضور خواهران و برادران طی چند مرحله در شهرستان همدان برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال بود که هم خواهران و هم برادران در این دو رده سنی حضور خوبی داشتند.

دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: برادران حدود ۳۵۰ نفر در رشته‌های مفاهیم، نهج البلاغه، حفظ ۱جزء،۳جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء،۲۰جزء و حفظ کل و رشته قرائت، ترتیل و اذان شرکت کردند که در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد و نفرات اول تا سوم برادران به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی با اشاره به شرکت ۵۰۰ نفر از خواهران در این مسابقات ادامه داد: این دوره از مسابقات ابتدا به صورت حوزه‌ای برگزار شد و از این تعداد۱۳۰ نفر به مرحله ناحیه‌ای راه پیدا کردند که در رشته های حفظ و قرائت، ترتیل شرکت کردند.

یوسفی عنوان کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات نیز به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند که در آذر ماه برگزار می‌شود و نفرات برتر استانی نیز در بهمن ماه به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج از نفرات برتر در سطح ناحیه‌ای و شهرستانی تجلیل به عمل می آید.

دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات گفت: قرآن درجامعه امروز مهجور واقع شده و با برگزاری این مسابقات هم می‌توانیم خدمتی در راه عمل به قرآن داشته باشیم و هم اینکه بسیجیان ما با قرآن مأنوس شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با برگزاری این مسابقات می‌توانیم نخبگان قرآنی را و کسانی که در رشته‌های مختلف قرآنی استعداد دارند؛ شناسایی کرده و به عنوان افراد موفق در جامعه معرفی کنیم.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات