سند 2030 که یک چراغ خاموش برای کشور ایران است در حال پیگیری بوده ولی مردم ایران باید بدانند این سند 17 بند داشته که یکی از بندهای آن پیرامون آموزش در مدارس به سبب موجی که در جامعه ایجاد کرد، تا حدی کنترل شده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۵۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی آملی اظهار کرد: سند 2030 که یک چراغ خاموش برای کشور ایران است در حال پیگیری بوده ولی مردم ایران باید بدانند این سند 17 بند داشته که یکی از بندهای آن پیرامون آموزش در مدارس به سبب موجی که در جامعه ایجاد کرد، تا حدی کنترل شده است.

وی با اشاره به اینکه 16 بند سند 2030 در سکوت مورد پیگیری قرار گرفته است، افزود: سند 2030 تنها به بحث آموزش محدود نشده بلکه تمام ابعاد زندگی بشر را در بر گرفته و ابعاد دیگر آن به صورت چراغی خاموش در کشور پیگیری می‌شود که در این راستا از مدیرعامل پدافند غیرعامل کشور خواستاریم با اجرای یک پدافند با به کارگیری مسؤولان نظامی کشور، اقداماتی در زمینه به کارگیری مستقیم جنگ افزار به منظور خنثی یا کاهش اثرات عملیات خصمانه هوایی، زمینی، دریایی، نفوذی و خرابکارانه را بر روی اهداف مورد نظر از جمله سند 2030 انجام دهند.

امام جمعه سروخرود با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل به کارگیری جنگ افزار نیست، تصریح کرد: مسؤولان نظامی کشور باید در اقدامات پیشگیرانه، کاهش‌دهنده، آماده‌سازی، هشدار و اخطار در عرصه فکری و عقیدتی نوجوانان و جوانان ایرانی دقت داشته باشند و این را بدانند که بالاترین پدافند غیرعامل را انبیاء و امامان معصوم در رأس مرزبان فکری و عقیدتی انجام دادند.

این مسؤول بیان کرد: امروزه نقش اساسی برای حراست دین و تمامی ابعاد زندگی بر عهده دلسوزان نظام، مسؤولان پدافند غیرعامل، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و شورای نگهبان است تا از یورش و تسلط ابلیس و دیوها به داخل کشور جلوگیری کنند.

موسوی‌آملی به دلاوری مسؤولان نظام در مقابل یورش دشمن به کشور اشاره کرد و ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در کشور، تأکید بر توسعه دفاعی کشور و راهبرد دفاعی نظام مقدس اسلامی است که یکی دیگر از مسائل مهم کشور، اقتصاد و معیشت مردم بوده که مشکل تاریخی ما وابستگی اقتصاد به نفت است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل تاریخی ما وابستگی اقتصاد به نفت است، خاطرنشان کرد: وابستگی به اقتصاد نفت موجب شده تا در همه دوران دغدغه امنیت اقتصادی قیمت نفت را داشته باشیم که باید بدانیم در شرایط نابسامان اشتغال و بیکاری، هشدارهای کارشناسان اقتصادی به هیچ عنوان مبالغه‌آمیز نیست.

امام جمعه سرخرود به حال این روزهای تجمعاتی از سوی مال‌باختگان خبر داد و گفت: در راستای بی‌توجهی دولت به اقتصاد مقاومتی و امیدواری دولتی‌ها به برجام، عزمی برای مقابله با حجم زیاد قاچاق در کشور وجود نداشته که در این زمینه وعده های انتخاباتی سرانجامی نداشته است.

این مسؤول اظهار کرد: اگر بخواهیم در مقابل قدرت‌های زورگو ایستادگی کنیم باید خودمان را در مقابل مشکلات و تحریم‌ها مهیا ساخته و از نظر استقلال فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و عزت ملی زمانی به دست آورده تا زیر بار زور نرویم.

موسوی‎آملی گفت: دشمن باید بداند که جمهوری اسلامی هرگز عقب‌نشینی نکرده و این ملت نه گول لبخند دشمن را می‌خورد نه از تهدید دشمن می‌ترسد که در این 40 سال اثبات کرده که ملت ایران با همه وجود در مقابل توحش، تفرعن، زورمداران، پول پرستان و استکبار قرار گرفته و آنها را به زانو در خواهد آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها