خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

دشمن جرات تعرض به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تمرینات گردان فاتحین به منظور کسب آمادگی برای حضور در دفاع از حریم آل الله است، گفت: تا پایان سال چند رزمایش دیگر در خراسان جنوبی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۳۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

سردار علی قاسمی در جمع خبرنگاران در رزمایش شهید حججی اظهار داشت: منطقه برگزاری رزمایش امروز در نزدیک مرز شرقی کشور است که این برنامه به خوبی برگزار شد.


وی افزود: با برگزاری این رزمایش ها نشان می‌دهیم که ما در آمادگی خوبی به سر می بریم و همیشه پای کار هستیم.

 

وی یکی از اهداف رزمایش را تکمیل آموزش های تئوری گردان های امام حسین(ع) و بیت المقدس و فاتحین است، معرفی کرد و گفت:  گردان فاتحین به منظور کسب آمادگی برای ماموریت از مرزهای اسلامی است تا تلفات در مرزهای کشورهای اسلامی به صفر برسد.


قاسمی افزود: تمرین تاکتیک، همواره لازم بوده و بسیجیان در برگزاری این رزمایش از آمادگی بیشتری برخوردار می‌شوند اما هنوز باید آمادگی ها و تمرینات تکمیل شود.


وی بیان داشت: برنامه‌های رزمایش برای مردم داخل کشور امید بخش است که نیروهای نظامی از توان و آمادگی کامل و لازم برخورداراند وبرای دشمنان آن سوی مرزها هم هشدار ؛ که بدانند این نیروها همیشه توان دفاع و آمادگی لازم را دارند.


فرمانده سپاه انصاالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رزمایش ها و تمرین های ما برای آماده شدن در برابر هر گونه حمله و برای پیشگیری است و ما هیچگاه قصد هجوم نداریم  و دشمنان بدانند که نمی‌توانند هیچ تعرضی به کشور و مرزهای ما داشته باشند.


قاسمی افزود: تا پایان سال ، چندین رزمایش دیگر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها