محمدی‌لائینی گفت: دشمنان درحال راه‌اندازی توطئه جدید در منطقه هستند و در شرایطی که به موعد پایان یافتن داعش در منطقه نزدیک می‌شویم، دشمنان به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۱۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی اظهار کرد: در شرایط کنونی منطقه شاهد مسائل مبارک و نامبارکی هستیم که نحوه برخورد طرف مقابل با برجام یکی از اتفاقات نامبارک روزهای اخیر است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اجرایی شدن مادر تحریم‌ها از سوی آمریکایی‌ها قرار داریم؛ افزود: روز گذشته لایحه‌ای علیه برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران در آمریکا به تصویب رسید که این مسائل برای ما بسیار ناگوار و البته قابل پیش‌بینی بوده است.

خطیب جمعه نکا ادامه داد: در کنار دشمنی‌های خصمانه دشمنان، این روزها شاهد موفقیت‌های روزافزون جبهه مقاومت در منطقه هستیم که در آخرین مورد نیز آخرین پایگاه‌های داعش، در حال برچیده شدن است.

این مسؤول با بیان اینکه جریان استقلال کردستان عراق نیز در حال پایان یافتن است، خاطر نشان کرد: با اعلام مسؤولان کردستان به منظور لغو نتیجه همه‌پرسی، امیدواریم تصمیم درست و به صلاح مردم کرد عراق گرفته شود.

 محمدی‌لائینی گفت: دشمنان درحال راه‌اندازی توطئه جدید در منطقه هستند و در شرایطی که به موعد پایان یافتن داعش در منطقه نزدیک می‌شویم، دشمنان به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد در جامعه هستند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تروریسم و حامی آن معرفی کرده و خود را با وجود خوی ددمنشی، نقشه و سیاست‌های تروریستی که در حال انجام است و همچنین به صراحت از داعش در منطقه حمایت کرده بود از این اتهام، مبری کند.

 امام جمعه نکا افزود: داعش در منطقه از حمایت کشورهای مختلفی همچون عربستان، قطر، امارات، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای استکباری در سال‌های اخیر برخوردار بوده است و با توفیقاتی که برای مقاومت در منطقه صورت گرفته است، به پایان عمر داعش نزدیک شده‌ایم و این توفیقات، در واقع مرگ بر آمریکای عملی است که نشان از برچیده شدن بساط شیطنت آمریکا در منطقه و جهان دارد.

 این مسؤول عشق به شهادت، بهره‌مندی از پیام و سخنی درست و روشن و ولایتمداری را از سلاح‌های محکم و مهم ایران در برابر دشمنان  دانست و گفت: ملت بیدار، انقلابی و هوشیار ایران با دارا بودن این سلاح‌ها ترسی از دشمن، استکبار و یاوه‌گویی دشمنان ندارد.

محمدی‌لائینی ادامه داد: تا زمانی که عشق به شهادت و وطن در ملت ما بیدار باشد، این ملت از توطئه و دشمنی هیچ دشمنی هراسان نیست و و با ایستادگی تمام در برابر دشمنان می‌‌ایستد.

وی افزود: ملت ایران حامل پیام روشن و منطقی سخن توحیدی و مکتب اهل بیت(ع) است که دشمن از این صراحت و فطرت پیام این مردم، هراس دارد.

امام جمعه نکا با تأکید بر توجه به ایمان و تقویت تقوی الهی گفت: رعایت تقوی الهی مهم‌ترین عامل برای سعادت است و باید با انجام واجبات و ترک محرمات در تقویت تقوی الهی تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها