قلی‌پور با اعلام اینکه در کشور ما رسیدگی به امور مردم سه ماه قبل از انتخابات و حدود 6 ماه پس از انتخابات تعطیل می‌شود، افزود: بعد از انتخابات روی کار آمدن مسؤولان جدید امور مردم معطل می‌ماند.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۰۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور با اشاره به ضرورت شناخت ظرفیت استان از جانب مدیر ارشد استان، اظهار کرد: در بحث بومی بودن یا غیربومی بودن به این نکته دقت دارم که استاندار باید ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان را بخوبی بشناسد، مازندران از گلوگاه تا رامسر است.

وی تصریح کرد: استاندار هم بر این جغرافیا باید مدیریت کند اگر او بخوبی به ظرفیت‌ها و فرصت‌های انسانی و زیستی استان آشنا باشد قطعا می‌تواند اقدامات توسعه‌ای را در استان پیگیری کند.

امام جمعه بابلسر یادآور شد: در استان مازندران افرادی هستند که دارای ظرفیت بوده و متولیان امر در استان این ظرفیت را به دولت معرفی کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه در در درون استان مازندران افرادی داری توانمندی زیاد هستند، گفت: مدیران ارشد در کشور باید مقداری به خودشان زحمت بدهند و ظرفیت‌های برجسته استانی را شناسایی کنند.

قلی‌پور با اعلام اینکه در کشور ما رسیدگی به امور مردم سه ماه قبل از انتخابات و حدود 6 ماه پس از انتخابات تعطیل می‌شود، افزود: بعد از انتخابات روی کار آمدن مسؤولان جدید امور مردم معطل می‌ماند.

وی ادامه داد: زمان رسیدگی به مشکلات مردم کی فرا می‌رسد چرا در انتخاب برخی افراد و مسئولان که در مدیریت همۀ امور اثرگذار هستند،  مصالح انقلاب، نظام و استان در نظر گرفته نمی‌شود و برخی بدون توجه به این امر تنها به دنبال منافع حزبی، گروهی، شخصی و هوای نفس خود هستند.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: نگرش‌های غلط و حزب‌گرایانه نتیجه‌ای جز خسارت برای مردم به همراه ندارد.

این مسؤول با اعلام اینکه در استان مازندران کارهای به زمین مانده زیادی وجود دارد، افزود: نباید مردم و مصالح استان را قربانی بازی‌های حزبی کرد.

قلی‌پور وی با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان مازندران ادامه داد: به دلیل نبود وحدت رویه در فصل برداشت محصولات کشاورزی صدای این قشر شنیده نمی‌شود.

وی افزود: مازندران نیازمند همدلی است و باید مسئولان با همدلی مشکلات مردم و منافع استان را به هر چیز دیگری ترجیح دهند.

امام جمعه بابلسر اضافه کرد: وحدت نظر در میان بزرگان استان، نخبگان و اثرگذاران مازندرانی وجود ندارد.

قلی‌پور در پایان گفت: تلاش‌های در استان مازندران انجام شده است ولی این تلاش‌ها کافی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها