نوجوانان بسیجی، امید‌های آینده ایران اسلامی هستند

امام‌جمعه سوادکوه‌شمالی، امام حسن(ع) را امام جهاد و سیاست توصیف و خاطر‌نشان‌کرد: نوجوانان بسیجی، امید‌های آینده ایران اسلامی هستند و راه گذشتگان را در مبارزه با استکبار ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۷۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی  با اشاره به اینکه محبت به فرزند موضوعی درونی است که خدا، آن را به صورت فطری در دل والدین قرار داد، اظهار کرد: انجام صحیح و اصولی محبت برای کودکان باعث رشد و بالندگی انسانی و تکامل روحی کودک می‌شود.

وی به برخی آثار تربیتی محبت به کودکان اشاره کرد و افزود: اظهار محبت کودک در دوران خرد‌سالی با بوسیدن نمایش داده‌می‌شود و در‌آغوش‌گرفتن کودک در هنگام غذا و شیر‌دادن باعث تقویت محبت خردسالان می‌شود و سیره پیامبر‌گرامی اسلام بهتر‌ین روش برای تربیت کودکان است و بازی و شوخی با کودکان باعث نزدیکی والدین به کودک می‌شود.

امام‌جمعه سوادکوه‌شمالی، امام حسن(ع) را امام جهاد و سیاست توصیف کرد و با بیان حدیثی از ایشان درباره «تلاش برای جذب رضایت مردم با ایجاد خشم الهی باعث می‌شود که خداوند او را به مردم واگذار کند»، خاطر‌نشان‌کرد: نوجوانان بسیجی، امید‌های آینده ایران اسلامی هستند و راه گذشتگان را در مبارزه با استکبار ادامه می‌دهند.

این مسؤول به قانون «کاتسا» به عنوان مادر‌تحریم‌ها به توطئه‌های امریکا در پیروزی بر داعش در عراق و سوریه و گرفتن آخرین نفس‌های آنان و حل معضل کردستان عراق و تعلیق نتایج همه‌پرسی در کردستان عراق و اعلام رسمی مذاکره با دولت مرکزی آن کشور را بیانگر نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه ذکر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها