امام جمعه موقت دیر:

قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست

بوشهر-قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و باید تمام توان خود برای تقویت بنیه دفاعی بکار گیریم.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۶۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: صلح این امام بزرگوار مایه بقای اسلام و دین شد.

وی افزود: صلح امام حسن(ع) و قیام امام حسین(ع) دو تاتکتیک متفاوت برای حفظ اسلام بود که با توجه به دوران امامت هر یک از این دو امام به وقوع پیوست.

امام جمعه موقت دیر عنوان کرد: صلح حسنی زمینه را برای قیام حسینی فراهم کرد و این دو مکمل یکدیگر بودند.

قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان ارتش گفت: قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و باید تمام توان خود برای تقویت بنیه دفاعی بکار گیریم.

بحرانی بیان داشت: آمریکایی‌ها تا دیروز تروریست‌ها را برای بمباران عراق تشویق می‌کردند اما  امروز عربستان را به بازسازی عراق دعوت می‌کنند که نشان از ترس آنها از نفوذ ایران در منطقه و روحیه منافق‌گونه آنها است.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی فرزند امام راحل خاطرنشان کرد: نبود آقازادگی در ایشان بزرگ درس برای مسئولان ما است.

مدافعان حرم راه شهید فهمیده‌ها را ادامه می‌دهند

وی در رابطه با روز بسیج دانش آموزی  گفت: امروز مدافعان حرم راه شهید فهمیده‌ها را ادامه داده و امنیت کشور را با جانفشانی خود تأمین می کنند.

خطیب جمعه دیر درباره سالروز شهادت عماربن یاسر یاد آور شد: خواص و نخبگان از زندگی این بزرگمرد تاریخ اسلام به‌ویژه از بصیرت وی درس بگیرند.

بحرانی در آستانه حضور عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین اظهار کرد: این حضور گسترده مردمی آغازی برای پایان دادن به ظلم یزیدیان و زمینه ساز حکومت مهدوی شود. زائران مسائل امنیتی را رعایت کنند.

امام جمعه موقت دیر عنوان کرد: مردم ایران بویژه جوانان غیور با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و با شعار «مرگ بر آمریکا» جواب یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها را خواهند داد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظرات
آخرین اخبار