امام جمعه بابل:

استانداری مازندران محل آزمون و خطا برای کسب تجربه نیست

این مسؤول خاطرنشان کرد: استان مازندران محل آزمون و خطا نیست که یک فرد غیربومی که هیچ شناختی از استان مازندران ندارد به عنوان استاندار انتخاب و این شخص تجربه استاندار شدن را در مازندران کسب کند.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۶۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگویی بیان کرد: بسیار گله‌مندم از این که وزارت کشور یک فرد غیربومی را برای تصدی استانداری مازندران به مجمع نمایندگان معرفی کرده و مجمع نمایندگان نیز بلافاصله موافقت خود را اعلام می‌کند.

وی افزود: حق مردم مازندران این نیست بعد از ماه‌ها انتظار، قابلیت‌ها و توانمندی‌های افراد بومی را نادیده گرفته و یک فرد غیربومی را به عنوان استاندار مازندران انتخاب کنند.

 امام جمعه بابل تصریح کرد: نمی‎دانم چه منطقی برای انتخاب استاندار غیربومی برای مازندران وجود دارد، آیا این استان از نعمت دارا بودن افراد شایسته و کارآمد محروم است، آیا مازندران افراد موفق و باتجربه کم دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: استان مازندران محل آزمون و خطا نیست که یک فرد غیربومی که هیچ شناختی از استان مازندران ندارد به عنوان استاندار انتخاب  و این شخص تجربه استاندار شدن را در مازندران کسب کند.

روحانی گفت: انتظار ما از دولت این است از وجود افراد توانمند و شایسته که تعداد آنها در مازندران نیز کم نیستند برای تصدی در استانداری مازندران استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها