خبرهای داغ:
در حرکتی تحسین برانگیز عشایر عرب خوزستان با گسترانیدن بزرگترین فرش قرمز جهان در مسیر حرکت زائران حسینی ارادت خویش را به امام حسین(ع) خالصانه‌تر نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۸۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

باز این چه شورش است که در خلق عالم است که مسیر کربلا را سراسر غرق در بوی عطر ناب محمدی کرده و در این بین برگ ذرین دیگری را از خوزستانی‌های حماسه آفرین در تاریخ معنویت به ثبت رسانده است.

در برهه‌ای از زمان ملیت و نژاد رنگ می‌بازد و مهم نیست در کجای این جهان قرار گرفته‌ای، زائر اربعین که باشی برایت فرش قرمز پهن می‌کنند و قدم‌هایت را مبارک می‌شمارند.

زائر اربعین که باشی گرد پاییت را جمع می کنند تا توتیای چشمانشان کنند و اینجاست که معنای عشق چون ققنوسی که از دل آتش سر برآورده، جان تازه می‌گیرد.

خوزستان همواره آئینه تمام نمای صلح و رنگین کمان قومیت های مختلف بوده، امسال نیز عشایر غیور و دلداده اهل بیت(ع) همانند هر سال پای در رکاب نهاده و با جان و دل به زائران آقا اباعبدالله خدمت می‌کنند.

در حرکتی تحسین برانگیز عشایر عرب خوزستان با گسترانیدن بزرگترین فرش قرمز جهان در مسیر حرکت زائران حسینی ارادت خویش را به آقا امام حسین(ع) خالصانه‌تر نشان دادند.

مردم روستای جلالیه که بنیان‌گذاران و بانیان این حرکت زیبای بصری‌اند با برپایی موکب‌هایی نیز در مسیر منتهی به مرز خوزستان پذیرای زائران حسینی هستند.

فیلم زیر گویای لحظاتی از عاشقانه‌های خادمان اهل بیت(ع) و زائران اهل بیت (ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها