مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران حرکت تمدن نوین اسلامی را شروع کرده و اقتدار دفاعی پشتوانه تحقق این تمدن است؛ آمریکایی ها پیدایی تمدن نوین اسلامی را با منافع راهبردی خود و سلطه بر جهان در تعارض می بینند.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۶۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار یدالله جوانی در گفتگو با در واکنش به تصویب لایحه ۱۶۹۸ علیه برنامه موشکی ایران در مجلس نمایندگان آمریکا با تاکید بر اینکه این رفتار کنگره قابل پیش بینی بود، گفت: آمریکایی ها اساس را بر دشمنی با ایران گذاشته و در طی ۳۸ سال گذشته از هیچ فشاری برملت ایران دریغ نکردند.

 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رهبری در بحث برجام بارها تاکید داشتند که آمریکا به تعهدات خود پایبند نخواهد بود و اساس را برتداوم فشار بر ایران گذاشته، ابراز کرد: دلیل این امر این است که آمریکایی ها با هویت مستقل ملت ایران و حرکت رو به جلوی آنها مخالفند و تلاش می کنند به شکل های مختلف این حرکت را متوقف کنند.

 

وی افزود: آنچه باعث شده روی برنامه موشکی ما تمرکز کرده و تحریم هایی علیه افراد، نهادها و سازمان های مرتبط اعمال کنند، این است که آمریکا به شدت نگران روند توسعه قدرت جمهوری اسلامی است و اقتدار و قدرت دفاعی ایران باعث شده آنها از توقف حرکت ما در آینده ناامید شوند لذا تلاش می کنند با ایجاد اخلال و محدودیت، نگذارند قدرت جمهوری اسلامی بیش از آنچه الان است، توسعه یابد.

 

سردار جوانی دلیل نگرانی غرب از توسعه قدرت دفاعی کشورمان را، حرکت تمدن ساز ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت ایران حرکت تمدن نوین اسلامی را شروع کرده و اقتدار دفاعی پشتوانه تحقق این تمدن است؛ آمریکایی ها پیدایی تمدن نوین اسلامی را با منافع راهبردی خود و سلطه بر جهان در تعارض می بینند.

 

وی بیان کرد: غربی ها سال هاست که نوعی سلطه گری در بخش های دنیا به ویژه کشورهای اسلامی داشته اند و پیدایی تمدن اسلامی را برهم زننده وضعیت موجود و پایان بخش دوران سروری خود می بینند.

 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از آنجا که ملت ایران پرچمدار این حرکت است، لذا آمریکایی ها سعی می کنند، دشمنی ها را تداوم بخشیده و فشار را بیشتر کنند که قطعا ملت ایران هم درمقابل این فشارها مقاومت و ایستادگی کرده وپیروز میدان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات