خبرهای داغ:
دانش آموزان بسیجی واحد پیشگام امام خمینی(ره) در راستای کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی اقدام به کشت زعفران در دبیرستان نموده اند.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۴۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
احسان عجم نوروزی فرمانده واحد پیشگام بسیج دبیرستان امام خمینی (ره) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با اشاره به کارآفرینی بسیجیان در مدرسه اظهار کرد: از سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بسیج دانش آموزی با همکاری مسئولین دبیرستان اقدام به کشت ریحان سبز و بنفش در مدرسه نمودند که اثر بخش بود.
وی با اشاره به سال تحصیلی جدید و کشت زعفران افزود: در سال تحصیلی جدید با همکاری دبیرستان و شورای بسیج دانش آموزی واحد ۵ کیلو پیاز زعفران در ۲۰۰ گلدان به کشت کامل رسیده است و ۱۰ کیلو پیاز دیگر زعفران فراهم شده که تا آخر آبان ماه این پیاز‌ها نیز در گلدان قرار خواهد گرفت و کشت می‌شود.
عجم نوروزی با بیان اینکه هزینه خرید پیاز زعفران و گلدان توسط خیرین و دبیرستان تامین شده است خاطر نشان کرد: تلاش داریم با همکاری بسیجیان واحد فضای مناسبی برای نگهداری این گلدان‌ها فراهم نماییم تا بتوان محصول خوبی از آن‌ها برداشت.
وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های کاری از قبیل: کاشت و مراقبت از زعفران توسط بسیجیان واحد انجام می‌شود تصریح کرد: این اقدام در راستای فرامین رهبر فرزانه انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال انجام شده است و پس از برداشت محصول و درآمدزایی، درآمد حاصله از این کار به دانش آموزان بی بضاعت مدرسه در راستای پرداخت شهریه، هزینه کلاس تقویتی، اهدا هدیه به عنوان عیدی و خرید لوازم التحریر و حتی کمک به خانواده‌های آنان صرف خواهد شد.
فرمانده واحد بسیج پبشگام امام خمینی (ره) گفت: تلاش داریم در محیط مدرذسه فضایی برای نگهداری زعفران‌ها فراهم کنیم و با همکاری معاون دبیرستان در بازاریابی این محصول تلاش کرد و با فرورش این محصول در تحقق کارآفرینی در مدرسه به صورت عملی نقش داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بسیجی انقلابی باید در همه صحنه‌ها حاضر و گوش به فرمان ولایت باشد تاکید کرد: ما دانش آموزان انقلابی له فرمان رهبر در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حاضر هستیم و امروز که باید علم و دانش بیاموزیم در این عرصه فعال هستیم و در کنار آن برای تولید و کارآفرینی نیز تلاش می‌کنیم چرا که دانش آموز انقلابی در علم و دانش و معنویت و مهارت در صف مقدم جبهه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها