خبرهای داغ:
دکتر شاکری:

اثرگذاری یادواره های شهدا افزایش یابد

جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: بایستی یادواره های شهدا دارای اثرگذاری بالایی باشد که افراد پس از ترک یادواره تغییرات معنوی را در خود احساس نمایند.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۴۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر شاکری جانباز و عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر تهران در یادواره جهادگر شهید مهندس محمد ابراهیمی و شهدای محله بشرویه ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) گفت: در آستانه ایام اربعین حسینی ما مسلمانان و پیروان دین مبین اسلام همه در سوگ و غم سرور و سالار شهیدان هستیم.


وی افزود: پیاده روی میلیونی اربعین حسینی نماد قدرت و عظمت تشیع و عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت است که شکوه و عظمت آن را در هیچ نقطه دیگری از جهان هستی نمی توان یافت.


دکتر شاکری با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.


سخنران یادواره شهدای بشرویه بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا نبایستی موضعی و سطحی و یا براساس مناسبت باشد بلکه در هر زمان بایستی از طریق برگزاری یادواره شهدا یادو خاطر دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از این مرزوبوم از جان و مال خود گذشتند تلاش نمود.


وی اظهار داشت: باید تاثیرگذاری یادواره های شهدا افزایش یابد به نحوی که افراد پس از ترک مجلس شهدا تغییری بزرگ را در خود احساس نمایند.


دکتر شاکری گفت: برگزاری متعدد یادواره های شهدا با اثرگذاری بالا از مهم ترین رهنمودهای ولایت است که به آن تاکید بسیار شده است.


سخنران یادواره شهدای بشرویه اظهار داشت: شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند و به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست.


وی گفت: نسل امروز باید بدانند می توانند همانند شهید حججی بوده و اجازه نگاه چپ دشمن به اسلام و ملت های اسلامی ندهند.


دکتر شاکری بیان کرد: دشمنان اسلام به ویژه امریکای جنایتکار هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ اسلامی در بین فرزندان ما می باشد که بایستی با هوشیاری تمام دسیسه های آنان را خنثی نماییم.

سخنران یادواره شهدای بشرویه اظهار داشت: در کشور ما سخنان مقام معظم رهبری همواره در تمامی زمینه ها سبب گشایش بوده است.


وی افزود: صحبت اخیر مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار باعث شد تا ما بتوانیم امروز هر گره و مشکلی را در داخل کشور حل نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها