خبرهای داغ:
مسئول بازسازی عتبات عالیات اردستان:

موکب اردستانی ها با همراهی مردم به کربلا اعزام شد

مسئول بازسازی عتبات عالیات اردستان و موکب امام صادق(ع) گفت: تعداد شش دستگاه خودروی سبک و سنگین با ۵۰ نفر خدمه کار اعزام حمل موکب اردستان را بر عهده دارند و در کربلا هم به زائران خدمت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۳۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، مسئول بازسازی عتبات عالیات اردستان و موکب امام صادق(ع) در حاشیه اعزام کاروان موکب اظهار کرد: کاروانی که امروز به کشور عراق اعزام می شود پس از مستقر شدن در کربلا از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ آبان به مدت هشت روز برپا خواهد بود.

حسن زارعی گفت: موکب اردستانی ها به نام امام صادق علیه السلام است که امروز با کمک های مردمی به کربلا اعزام می شوند.

وی افزود: تعداد شش دستگاه خودرو سبک و سنگین با ۵۰ نفر خدمه کار اعزام حمل موکب اردستان را بر عهده دارند و در کربلا هم به زائراندر خدمت خواهند کرد.

زارعی با بیان اینکه روزانه  ۳۰۰ نفر وعده پذیرایی، صبحانه، ناهار، شام و اسکان و میان وعده تدارک دیده شده، تصریح کرد:  برآورد می شود این خدمت رسانی بیش از چهار میلیارد ریال  هزینه در بر داشته باشد.

مسئول موکب اردستانی ها گفت: توسط مردم و اصناف مبلغ ۲۵۰میلیون ریال  وجه نقد به این موکب کمک گردیده است.

وی همچنین با اشاره به کمک های غیر نقدی مردم گفت: اقلامی همچون ۸۰۰ کیلو برنج، ماکارانی در حد دو وعده، گوشت منجمد و چرخ کرده ۱۳۰کیلو، پیاز یک هزار کیلو، تعداد ۶۰۰قطعه مرغ، ۵۰کیلو سبزی خورشتی،  چایی ۳۰کیلو،  قند۳۰۰کیلو، زعفران هشت مثقال، ۲۰ تخته پتو، ۱۰تخته فرش اهدایی، کپسول گاز۶۰ عدد، آب معدنی هشت هزار بطری، نوشابه ۶۰۰بطری اقلامی هستند که به جز مبالغ نقدی توسط مردم به این کاروان اهدا شده است.

گفتنی است کاروان اقلام موکب امام صادق(ع) اردستانی ها با همراهی مردم عصر امروز به مقصد کربلا اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار