حجت الاسلام مرتضوی در گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه بسیج شرکت توربوژنراتور شاهرود گفت: در قشر کارگری حلقه های صالحین باید در راستای رشد و تولید ملی حرکت و موضوع اقتصاد مقاومتی و شاخص های کارگر انقلابی و خدمت به جامعه و کشور مباحث مطرح شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۳۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی حلقه‌های صالخحین پایگاه بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود که در نمازخانه شرکت توربوژنرانور شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام اسارت آل الله با بیان اینکه تعظیم شعائر دینی در تعمیق و بسط و گسترش آن در جامعه اثرگذار است اظهار کرد: برگزاری محافل مختلف عزاداری سالار شهیدان و قرائت زیارت عاشورا خود گسترش دهنده فرهنگ عاشوراست و این محافل سبب می‌شود توطئه دشمنان ناکام بماند.
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و فعالیت کارگاه‌ها و شرکت‌های کوچک در راستای تولید ملی افزود: این شرکت خود نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ملی است که با تلاش دست اندرکاران این شرکت در زمان رکود نیز به فعالیت خود ادامه داد و اشتغال زایی بسیاری ایجاد کرده و چرخ تولید ملی را می‌چرخاند.
مرتضوی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر تولید ملی تاکید دارند بیان کرد: وقتی ما تولید ملی داشته باشیم سرمایه انسانی ما جذب بازکار است و اشتغال ایجاد می‌شود و با ایجاد اشتغال چرخه تولید داخلی نیز به گردش درآمده و استفاده و بهره آن برای کشور و ملت است.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین در راستای اهداف هر قشر بسیج تعریف شده است اظهار کرد: در قشر کارگری حلقه‌های صالحین باید در راستای رشد و تولید ملی حرکت کند و در حلقه‌ها در موضوع اقتصاد مقاومتی و شاخص‌های کارگر انقلابی و خدمت به جامعه و کشور مباحث مطرح شود.
وی با بیان اینکه کار و تلاش برای امرار معاش خود عبادت است گفت: در روایات فراوان داریم که کسانی که در راه کار و خدمت رسانی به جامعه تلاش می‌کنند دارای اجر و ثواب هستند پس باید این کار و تلاش خود را نوعی عبادت بدانید و در این مسیر خالصانه حرکت کنید تا فعالیت شما اثربخش در جامعه باشد.
در ابتدای این مراسم که فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نیز حضور داشتند، زیارت عاشورا قرائت شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها