امام جمعه تربت حیدریه:

ایران هیچگونه مذاکره‌ای در خصوص برجام موشکی با غربی‌ها نخواهد داشت/ حقوق بشر از منظر آمریکا یعنی کشتار مسلمانان جهان

امام جمعه تربت حیدریه گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه مذاکره‌ای در خصوص برجام موشکی با غربی‌ها نخواهد داشت و بر توان دفاعی و بازدارندگی خود همچنان می‌افزاید.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۰۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: برجام خوی استکباری و ددمنشانه آمریکا را برای همه سلایق سیاسی داخل کشور و نسل‌های امروز و آینده انقلاب اسلامی روشن کرد.
 
وی تصریح کرد: در این قرارداد سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر بی اعتمادی و بدعهدی طرف مقابل برای همگان روشن و چهره واقعی آمریکا نمایان شد.
 
عصمتی، ادعا‌های دروغین حقوق بشری را در راستای منافع استکبار ذکر کرد و گفت: حقوق بشر از منظر آمریکا یعنی کشتار مسلمانان میانمار و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق که در قبال این جنایت‌ها مهر ننگ سکوت را بر لبان خود دوخته اند.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه مذاکره‌ای در خصوص برجام موشکی با غربی‌ها نخواهد داشت و بر توان دفاعی و بازدارندگی خود همچنان می‌افزاید.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه تنها راه نجات کشور را وحدت کلمه، همصدایی و همگرایی بین مردم و مسوولان بیان کرد و افزود: در سایه این وحدت و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی می‌توان کشور را نجات داد.
 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده‌ها و حججی‌ها در مکتب سیدالشهدا (ع) تربیت شدند و در دوران دفاع مقدس و نسل امروز انقلاب اسلامی ثابت کردند که روحیه شهادت طلبی در جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نهادینه شده است.
 
امام جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: شهید حججی و فهمیده مایه عزت ایران و اسلام شدند چرا که به کانون عزت خدا متصل شدند و برای انقلاب اسلامی اقتدار آفریدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار