خواهرشهید حججی:

بانوان با حفظ حجاب و مردان با حفظ نگاه و غیرت راه شهید حججی را ادامه دهند

خواهر شهید حججی بیان داشت: امروز بانوان ایران اسلامی با حجاب خود و مردان با حفظ نگاه و غیرت ادامه دهنده راه شهید حججی‌ها خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۰۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مریم حججی در آئین پایانی بازسازی حرکت نمادین ورود اسرای کربلا به سرزمین شام در تربت حیدریه اظهار کرد: شهید حججی شاگرد مکتب عاشورا است که شهادتش جریان فکری مثبتی را در دل جوانان و مردم متجلی کرد و این جوان دهه هفتادی توانست یک تحول فکری را نسبت به شهدا و اهداف شهدای مدافع حرم ایجاد کند.
 
وی افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و طوری زندگی کنیم که شرمنده شهیدان نشویم و اگر مراقب باشیم خون شهیدان پایمال نشود بزرگترین جهاد را کرده ایم.
 
این خواهر شهید در بخشی دیگر از سخنان خود اسارت و شهادت برادرش و همچنین بازسازی نمادین حرکت اسرای کربلا را مایه درک بهتر مصائب اهل بیت (ع) عنوان کرد و بیان داشت: برادرم در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به فرزندش می‌نویسد که اگر برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) پا در رکاب مبارزه با ظالمان زمان نمی‌گذاشت چه بسا این مصائب بار دیگر تکرار می‌شد.
 
حججی خاطر نشان کرد: برادرم بار‌ها در هیئت‌های مذهبی حضور می‌یافت و خسته می‌شد و وقتی که به او خدا قوت می‌گفتیم او عرضه می‌داشت باید برای سیدالشهدا (ع) سر داد و خوشحالم که به آرزوی خود رسید، زیرا آرزویش شهادت و هدفش روسفیدی در درگاه اهل بیت (ع) و امام و انقلاب بود.
 
خواهر شهید مدافع حرم حججی اظهار داشت: امروز بانوان ایران اسلامی با حجاب خود و مردان با حفظ نگاه و غیرت ادامه دهنده راه شهید حججی‌ها خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار