خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

اربعین به یک حماسه‌ بزرگ برای مقابله با گروهک‌های تروریستی تبدیل شده است

امام جمعه شهرضا گفت: امروز اربعین حسینی به یک حماسه‌ بزرگ ملی و جهانی برای مقابله با گروهک‌های تکفیری و تروریستی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۸۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) با اشاره به پیاده‌روی بزرگ اربعین، اظهارداشت: پیاده‌روی اربعین حسینی نشان از عشق و علاقه دوست‌داران امام حسین(ع) است که توسط آن اتحاد و یکدلی دو ملت بزرگ ایران و عراق به خوبی جای گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از دست‌آوردهای این حرکت بزرگ معنوی افزود: دشمنان به خوبی پیا‌م‌های این حرکت عظیم جمعیت شیعه را درک کرده و از این حضور پرشور و بی‌پروا از هر تبلیغ و تهدیدی هراسناک می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه برادری و زنده نگه داشتن یاد و نام امام حسین(ع) یکی دیگر از مهمترین دست‌آوردهای پیاده‌روی اربعین است، تصریح کرد: عظمت عاشورا و فرهنگ عاشورایی سبب تربیت تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی شده است.

یعقوبی با بیان اینکه کنگره‌ بزرگ حماسه‌ اربعین از ابتکارات رهبر فرزانه‌ انقلاب بود، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب به مسئولان عراق فرمودند اربعین را به یک حماسه تبدیل کنید تا مردم بیایند و کمر تکفیری‌های آدم‌کش را بشکنند.

وی افزود: این حماسه بزرگ در صحنه بین‌الملل نمایش اقتدار شیعیان و ملت ایران است و امروز رزمندگان عراق در موصل با الگوگیری از رزمندگان و ملت ایران داعش را شکست دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار