خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

راه شهدا ادامه دارد

استاد حوزه و دانشگاه یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، گفت: دشمنان نمی خواهند ما مسیر شهدا را ادامه دهیم و سعی در انحراف ما از راه شهدا دارند.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۶۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام رایجی در یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان که در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان و با حضور پرشور بسیجیان و پاسداران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا داریم.

وی تأکید کرد: ارزش های دفاع مقدس و آرمان های رزمندگان و شهدا به نسل امروز انتقال یافته است که امروز می بینیم دهه هفتادی ها امروز با صلابت و با همان انگیزه ها و ارمان ها برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جانبازی می کنند.

این استاد علوم حوزوی بیان داشت: مسیر شهدا ادامه دارد و این تداوم راه شهدا تا ظهور حضرت حجت نباید از مسیر اصلی خود منحرف شود.

حجت الاسلام رایجی گفت: دشمنان نمی خواهند ما مسیر شهدا را ادامه دهیم و سعی در انحراف ما از راه شهدا دارند.

وی آفزود: برخی از خود گذشته اند و خود را نمی بینند و مقابل شیاطین انس و جن که همواره هدفشان ایجاد مانع و سد برای رسیدن به کمال و معنویات است مبارزه کرده و ایستاده اند.

این استاد علوم حوزوی بیان داشت: خداوند باری تعالی راه مبارزه و ایستادگی مقابل مستکبران و شیاطین را آموخته است.

حجت الاسلام رایجی با بیان اینکه گام ها و هدف شهدا خدایی و برای رضای حق تعالی است، گفت: راه خدا حق است وتلاش آن ها که می خواهند راه شهدا را زیر سوال ببرند به نتیجه نخواهد رسید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها