خبرهای داغ:
فرماندار اردستان گفت: استکبار ستیزی وظیفه همگانی است، لذا حضور همه اقشار در راهپیمایی برای استمرار نظام و موفقیت آن لازم است.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۶۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرماندار اردستان در جلسه برنامه ریزی ۱۳ آبان در فرمانداری اظهار کرد: روز۱۳ آبان یکی از مناسبت های ارزشمندی است که در تاریخ و تقویم کشورمان ماندگار شده است.

علیرضا غیور گفت: با توجه به هجمه ای که در این دوران و محدوده زمانی دشمن و استکبار بویژه آمریکا به کشورمان را شاهد هستیم باید تمام تلاشمان را بکار ببندیم تا این روز به شایستگی برگزار شود.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه اردستان یکبار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۱۳ ابان در سرتاسر شهرستان انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مردم ما با حضور خود یک وحدت ملی را نشان خواهند داد، تصریح کرد: انتظار آن است که همه مسئولان ضمن حضور نسبت به ترغیب و تشویق مردم برای حضور تمام توان خود را بکار بندند.

غیور تاکید کرد: اصحاب رسانه بهترین گزینه اطلاع رسانی هستند که مردم را برای حضوری پررنگ در راهپیمایی سیزده آبان ترغیب کنند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی وظیفه همگانی است، لذا حضور همه اقشار در راهپیمایی برای استمرار نظام و موفقیت آن لازم است.

فرماندار اردستان گفت: دستگاه ها و ارگان های دولتی ضمن حضوری پررنگ همراه با کارکنان نسبت به نصب بنر سیزده آبان در ورودی ادارات خود همچون مراسمات دیگر اقدام کنند.

غیور عنوان کرد: چرایی خوی استکبار ستیزی ملت فهیم و شریف کشور عزیزمان ایران باید در تمامی برنامه ها  تبیین و تشریح شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها