فرمانده سپاه البرز:

یادواره‌های شهدا باید محل تقدیر و تجلیل از مادران وپدران شهدا باشد

سردار سید یوسف مولایی گفت: در یادواره شهدا در راستای پاسداری از عظمت شهدا باید از مادران شهدا تشکر کرد و دست پدران آنها را بوسید امروز نظام جمهوری اسلامی و ناموس ما مرهون خون شهدا است یادواره‌های شهدا باید محل تقدیر و تجلیل از مادران وپدران شهدا باشد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۵۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم یادواره شهدای روستای «قنبرآباد» شهرستان ساوجبلاغ و گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که در پایگاه بسیج قنبرآباد استان البرز برگزار شد ،اظهار کرد: پیامبر (ص) می فرمایند اگر خداوند بخواهد به کسی بهترین چیزها به عطا کند شهادت را نصیب او می کند پدران و مادران شهید بر خود افتخار کنند که خدا بهترین ها را به فرزند آنها داده است.

 

یادواره‌های شهدا باید محل تقدیر و تجلیل از مادران وپدران شهدا باشد

 

در این مراسم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور خواهند داشتند، فرمانده سپاه البرز گفت: در یادواره شهدا در راستای پاسداری از عظمت شهدا باید از مادران شهدا تشکر کرد و دست پدران آنها را بوسید امروز نظام جمهوری اسلامی و ناموس ما مرهون خون شهدا است  یادواره‌های شهدا باید محل تقدیر و تجلیل از مادران وپدران شهدا باشد.

مولایی در ادامه تصریح کرد: شهدا با شهادت خود به بالاترین درجه و مقام دست یافتند و این خود یک سعادت بزرگی است که نصیب هر فردی نخواهد شد و از سوی دیگر خون هر شهید دارای یک پیامی است که هیچ گاه غبار زمان بر آن اثر نخواهد داشت.

 سردار مولایی با اشاره به اینکه شهدای ما عاشورا را در عصر حاضر تجدید حیات بخشیدند گفت: شهدا در عمق زندگی ما مقاومت را جاری کردند و درس بزرگی به همه ما دادند درس آنها این بود که هر وقت وطن نیازمند مردانی است که از هر چیز بگذرند تا اسلام زنده بماند و چهره ولی خدشه‌ای نبیند و آبرو و عزت مسلمین پابرجا بماند باید از سر و تن و جان و جسم گذشت. ارزش زندگی زمانی است که خورشید اسلام بر فراز آسمان‌ها بدرخشد.

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  اظهار داشت: ما امروز به برکت این مقاومت‌ها از هر زمان دیگری در تاریخ ایران قدرتمند‌تریم. ما هیچ چیزی برای یک مبارزه با قدرت‌های امروزی کم نداریم. تکیه‌گاه اصلی ما ایمان شکست‌ناپذیر مردان و زنان این سرزمین است. تکیه‌گاه ما به عاشوراست که به سلاح و بازوی رزمندگان ما قدرت می‌دهد.

 سردار مولایی بیان داشت: اگر امروز دشمنان بزرگ در مقابل ملت ایران با ادب و احتیاط سخن می‌گویند و جرات انتخاب هیچ گزینه‌ای جز گزینه‌های بی خاصیت را ندارند منوط به روح شهدا در جامعه است والا این دشمنان هیچ دلیلی برای توقف در مقابل ملت ایران ندارند.

وی اظهار داشت:امروز یادواره شهدا یکی از این مکان ها است اگر می خواهید راه شهدا فراموش نشود به حفظ و اعتلای کلمه توحید و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماز اول وفت و قوی کردن پایه های دینی خود توجه کنید؛ اگر روزی دیدیم که حضور جوانان در مساجد و مجالس معارف اسلامی کم شد باید احساس خطر کنیم.

 فرمانده سپاه البرزدر پایان اظهار داشت: امروز ایران به نام اسلام با ولایت فقیه و رهنمود‌های امام خامنه‌ای عزیز در حال رشد و شکوفایی است. اگر امروز جوانان ما مرز دانش را می‌شکافند و قله‌های بزرگ را با توجه به تحریم‌ها فتح می‌کنند ثمره خون شهداست. ما امروز امنیت، عزت، پیشرفت، آزادی، استقلال، شرافت و هرچه فضیلت است داریم حاصل خون شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار