خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر خبر داد

موفقیت کشتی‌گیر ملایری در مسابقات قهرمانی کشتی جوانان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: کشتی‌گیر جوان و با اخلاق ملایری که همراه تیم کشتی استان همدان در مسابقات قهرمانی کشتی جوانان کشور شرکت کرده بود توانست با مقام نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۳۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

موفقیت کشتی‌گیر ملایری در مسابقات قهرمانی کشتی جوانان کشورغلامحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: کشتی‌گیر جوان و با اخلاق ملایری که همراه تیم کشتی استان همدان در مسابقات قهرمانی کشتی جوانان کشور شرکت کرده بود توانست با توکل به خداوند و تلاش‌های بسیار مقام نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: سجاد چهاردولی در این مسابقات که به میزبانی شهرستان کرج برگزار شده بود با حریفانی از تیم‌های مازندران، تهران، کرج و آذربایجان شرقی بر روی تشک رفت و با گرفتن کشتی‌های بسیار زیبا و نفس‌گیر حریفان خود را شکست داده و به فینال این دوره از مسابقات رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه این کشتی‌گیر ملایری در دور اول مسابقات مقابل کشتی گیر مازندرانی کشتی را با نتیجه 4  بر 4 به نفع خود به پایان رساند، گفت: در دور دوم حریف آذربایجانی خود را با نتیجه 11 بر 6 شکست داد و در دور سوم در مقابل حریف کرجی خود با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شد و در دور آخر با حریفی از تهران روبرو شد که با نتیجه 4  بر 1 کشتی را به سود خود به پایان برد و به فینال این مسابقات دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه در فینال این مسابقات سجاد چهاردولی که از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود، گفت: با کشتی‌گیری از تهران به روی تشک رفت و با نتیجه 5 بر 1 کشتی را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و با گردن آویز نقره به زادگاه خود باز گشت.

اکبری با بیان اینکه سجاد چهاردولی از استعدادهای خوب کشتی ملایر در رده سنی جوانان است، اظهار داشت: این کشتی‌گیر ملایری تمرینات خود را زیر نظر مربی حاذق و شایسته خود مسعود مصطفی جوکار انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار