خبرگزاری بسیج: امام جمعه بخش خشت، با قدردانی از خیّرین، گفت: خداوند به بسیاری از مردم مال و ثروت داده است اما هر کسی توفیق استفاده از اموال در راه خدمت به مردم را پیدا نمی کند.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۸۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین عباسی در آئین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای بورکی از توابع بخش خشت استان فارس، اظهار داشت: افراد زیادی در طول تاریخ دارای ثروت های هنگفت بوده اند اما به جای اینکه مال خود را در مسیر حق و خدمت رسانی به مردم هزینه کنند برای پیشرفت دشمن به کار برده اند که نتیجه اش برای آنها جز ذلت و خواری نبوده است.

وی ادامه داد: خداوند جمعی از مردم را بوسیله ثروت و اموال حلال آنان امتحان می کند و به بسیاری از آنها هم توفیق داده است تا از این امتحان الهی سربلند بیرون بیایند. یکی از افرادی که از این آزمون الهی سربلند و رو سفید بیرون آمده مهندس تقی زاده است.

وی با قدردانی از کسانی که جاده خدمت رسانی را هموار می کنند، افزود: مهندس تقی زاده خدمات زیادی در سطح کشور انجام داده است که خداوند اجر و پاداش خیر و نیکو به او عنایت خواهد کرد. 

 حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: شهدا متعلق به همه ملت هستند و ما هر آنچه داریم از شهدا است مسیری را که امام و شهیدان برای ما ترسیم کرده اند راه سعادت است و همه باید رهروان آنها باشیم و از خون آنها پاسداری کنیم. پرچم آزادگی را که شهدا به ما تحویل داده اند و رسالتی که با خون خود حفظ کردند و به ما سپرده شده به سر منزل مقصود برسانیم تا به دست صاحبش حضرت ولی عصر(عج) برسد.

گزارشگر: علی اشرف خانلری

عکس: مهدی خانلری

 

ارسال نظرات