واژه خیر پهلوان به فرهنگ لغات ادبیات کشور اضافه شد؛

اهدای نشان «خیّر پهلوان» به نیکوکاران

خبرگزاری بسیج: نشان «خیّر پهلوان» از سوی پدر شهیدان محمد قلی و عباس قلی دهقان به مهندس محمود تقی زاده خیّر نیکو کار مدرسه ساز و بانی ساخت سالن ورزشی در روستای بورکی بخش خشت اهدا شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۸۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد رضا بالا پور مشاور رسانه ای رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و مجری این طرح گفت: نشان خیّر پهلوان برای اولین بار از سوی وی مطرح شده و از سوی بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهیدان تقی زاده به خیر نیکوکار مدرسه ساز، ورزشی ساز و سلامت ساز، مهندس حاج محمود تقی زاده اهدا شده است.

مسئول روابط عمومی گروه پیشرو، خاطر نشان کرد: نشان خیّر پهلوان از این پس به کسانی که در امور خیر پیشتاز باشند و کارهای عام المنفعه انجام دهند اهدا می شود. وی با اشاره به مصداق های خیر پهلوانان تصریح کرد: اگر جوانی با شرایط سخت از مادر سالخورده خود نگهداری می کند یا اینکه کسی بنایی را احداث کند، جان کسی را نجات دهد و یا به نوعی در انجام کارهای خیر مشارکت داشته باشد و کار پهلوانی انجام دهد نشان خیّر پهلوان به او اهدا می شود.

وی افزود: در آینده مسابقاتی با عنوان خیر پهلوان سال را شما انتخاب کنید؛ برگزار خواهد شد و هر کسی می تواند خیر پهلوان شهر و روستای خودش را که کار برجسته ای انجام داده است معرفی کند و این بازوبند ارزنده به عنوان نشان یادبود بنیاد شهیدان تقی زاده به او اهدا خواهد شد.

 

گزارشگر: علی اشرف خانلری

عکس: مهدی خانلری

ارسال نظرات