خبرگزاری بسیج: خیر مدرسه ساز کشور در آئین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای بورکی از توابع بخش خشت استان فارس، خواستار همکاری و تعامل با سپاه در اجرای پروژه های خیّر ساز بنیاد شهیدان تقی زاده شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۷۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس محمود تقی زاده، برادر شهیدان محسن و مسعود تقی زاده، بانی ساخت سالن ورزشی چند منظوره در روستای بورکی از توابع بخش خشت در آئین افتتاح این پروژه اظهار داشت: باعث افتخار ماست که در هفته تربیت بدنی و ورزش شاهد بهره برداری بیست و هفتمین پروژه بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده در استان فارس، هستیم و امیدواریم خداوند توفیق بدهد گام های بزرگ تری در این مسیر برداریم و گره های بزرگ تری از مشکلات در سراسر کشور باز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از اینکه این پروژه مشارکتی با همکاری عزیزان سبز پوش قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده است بسیار خوشحالیم و امیدواریم از این پس با همکاری مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خار چشم دشمنان هستند پروژه های نیمه کاره به سر انجام برسد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید اگر می خواهی خوشبو شوی گرهی از مشکلات مردم باز کن، خاطرنشان کرد: وقتی نسیم به یک غنچه می وزد، آن را شکفته و باز می کند؛ وقتی گل باز می شود، خود نسیم هم از ترنم آن گل خوشبو می شود. ما هم اگر همچون نسیم که با وزیدن خود گره از غنچه باز می کند به مشکلات بوزیم و گرهی از گره های مردم باز کنیم، از باز شدن گره های مردم، خودمان هم احساس لطیف و رضایت بخشی خواهیم داشت.

حاج محمود تقی زاده اظهار داشت: من از این همه محبت، خلوص و بزرگواری مردم خونگرم و بزرگوار روستای بورکی شرمنده شدم. وی ادامه داد: هنگام ورود به روستا با دیدن این همه جوان بسیجی با اخلاص خوشحال و خرسند شدیم و خداوند را شاکریم که  توفیق داد فضایی برای ساختن روح و جسم جوانان خوب این منطقه مهیا کنیم و امیدواریم جوانان از این فضا به نحو احسن استفاده کنند و شاهد رشد و تعالی و درخشش آنان در رقابت های ملی و جهانی باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان مدافع حرم، اظهار داشت: شهدا نور چشم ملت ایران هستند؛ هر کجا شهید حضور داشته باشد موجب برکت آن منطقه خواهد شد، شهیدان محسن و مسعود تقی زاده که نام این ورزشگاه نیز به نام این شهیدان مزین شده است، متعلق به همه ملت ایران هستند و خوشحالیم که مردم خوب و مهمان نواز بورکی، شهیدان محسن و مسعود تقی زاده را از شهدای خطه خود می دانند و این شهدا را به شهیدان منطقه خود اضافه کرده اند. در پایان این مراسم مهندس تقی زاده به همراه امام جمعه بخش خشت، رئیس شورای بخش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه بخش خشت با حضور در گلزار شهدای روستای بورکی و نثار فاتحه، قبور شهدا را عطر افشانی کردند.

گزارشگر: علی اشرف خانلری

عکس: مهدی خانلری

ارسال نظرات