رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی مختص همه کشورها است. در کشور ما هرموقع کار موثری در حال اجرا بود عده ای گویا قسم خورده اند مانع آن شوند که در مورد این مسئله نیز صدق می کند.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۷۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

شهباز حسن پور در اجلاس سراسری هیئت رئیسه مجامع بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در هتل نخل مشهد  با اشاره به بحث مطالبه گری اظهار کرد: امروز بسیج در موضوع اربعین باید خواستار مردمی شدن آن باشد و تمام تشکیلات دولتی از بحث اربعین کنار روند و اگر می خواهیم این حرکت عظیم در طول تاریخ زنده بماند، نباید رنگ و بوی دولتی به خود بگیرد.

وی افزود: تاکنون در طول تاریخ این حرکت که غیر مسلمانان با مسلمانان همراه شوند، اتفاق نیفتاده بود که در سایه اربعین به این مهم دست یافتیم و چه بسیار جوانانی که در این ایام به اسلام گرویدند.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان گفت: امسال این روز بزرگ را باید باشکوه تر و پررنگ تر از سال های پیش برگزار کنیم و اصناف و بسیجیان باید از امروز برای این مهم برنامه ریزی کنند و در کنار مرگ بر آمریکا عملا وارد مبارزه بی امان در بحث مباحث اقتصادی شویم.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مختص همه کشورها است. در کشور ما هرموقع کار موثری در حال اجرا بود عده ای گویا قسم خورده اند مانع آن شوند که در مورد این مسئله نیز صدق می کند. اقتصاد مقاومتی یک راهبرد است و دغدغه همه باشد به خصوص ما بسیجیان باید محور مقاومت باشیم.

حسن پور در خصوص اقدامات اخیر آمریکا ابراز کرد: راجع به بحث آمریکا و هیاهوی ترامپ بی خرد به صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه به آمریکا نمی توان و نباید اعتماد کرد، رسیدیم. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند و این باید تکلیف و مسئولیت نظام باشد و در کنار بحث قوانین، مبارزه با آمریکا عملی انجام شود.

وی با اشاره به قدرت و تاثیرگذاری سپاه تصریح کرد: گل سرسبد سپاه، بسیج است و این جمله که بسیج مدرسه عشق است در کشور تبلور پیدا کند و در تمامی رویکردهای ما جاری و ساری شود و حرکت آفرین باشد تا بتوانیم با همفکری و هم افزایی معضلات کشور را حل کنیم.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از ارکان مبارزه با آمریکا، جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور است که نیاز به فرهنگ سازی دارد. سال گذشته، حدود ۵۰ درصد کالای قاچاق به کشور کاهش پیدا کرد و این دست آورد بزرگی محسوب می شود که مجلس برای صادرات، بحث جوایز اقتصادی را پیشنهاد داد و این مهم نیز مورد تاکید مقام‌ معظم رهبری است.

وی افزود: در طول ۱۱۰ سال گذشته، تمامی دولت ها در بحث اقتصاد ناموفق بودند. امروز ۸۰ درصد کالاهای ما فقط به ۱۰ کشور جهان صادر می شود که باید ترویج کالای ایرانی را به صورت جدی پیگیری کنیم و اینجاست که متوجه حاکم شدن تفکر بسیجی می شویم، همچنین مناطق ویژه و آزادی که تشکیل شده است، باید محور صادرات باشد.

انتهای پیام/رض

ارسال نظرات